کد خبر: ۲۶۳۰۲
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

رم آیفون SE 2022 نسبت به مدل قبلی 33 درصد بیشتر شده است

اطلاعات منتشر شده در روز گذشته درباره ارزان‌ترین و جدید‌ترین گوشی آیفون که وجه اشتراک‌هایی هم با آیفون 13 دارد خبر از این مطلب می‌دهد که ظرفیت رم آیفون SE 2022 نسبت به مدل قبلی خود 33 درصد افزایش یافته است. در ادامه این نوشتار با تکراتو همراه باشید.

به گزارش «نبض فناوری»،اپل که روز گذشته از جدیدترین و ارزان ترین آیفون خود، iPhone SE (2022) رونمایی کرد. مدل جدید دقیقاً همانند مدل قبلی است، اما دارای تراشه A15 Bionic است. این تراشه دقیقاً همان SoC موجود در آیفون 13 است.

بر اساس گزارشی جدید، این تنها بخش این گوشی نیست که با آیفون 13 شباهت دارد. آیفون SE جدید از 4 گیگابایت رم بهره می‌برد که 1 گیگابایت بیشتر از نسخه قبلی خود که در سال 2020 منتشر شده، است.

این موضوع دومین نقطه مشترک آیفون SE 2022 با آیفون 13 است. با این‌که آیفون 13 پرو و پرو مکس دارای 6 گیگابایت رم هستند اما برخوردار بودن از 4 گیگابایت رم در مجموعه‌ی تلفن های اپل می‌تواند زیاد باشد.


این اطلاعات از Xcode 13.3 RC که شرکت اپل پس از رویداد Peek Performance دیروز منتشر کرد، منتشر شده است. در واقع همانند اطلاعاتی که از Xcode که در گذشته درباره مقادیر رم گوشی‌های آیفون، در چندین نسل را نشان داده است.

آیفون SE (2022) جدید این جمعه در تاریخ 11 مارس (20اسفند) برای پیش‌سفارش آماده می‌شود و در تاریخ 18 مارس (27 اسفند) در دسترس همگان خواهد بود.

منبع: تکراتو

برچسب ها: رم آیفون
ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی