کد خبر: ۲۶۳۱۸
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۷

MSI دو مانیتور جدید گیم کوانتومی را معرفی کرد

MSI دو مانیتور گیمینگ خمیده MPG Artymis را معرفی کرده که شامل فناوری رنگ پرمیوم نقطه کوانتومی QD در میان ویژگی های برجسته آنها می شود.

به گزارش «نبض فناوری»، مانیتورهای MPG Artymis 273CQR-QD و MPG Artymis 273CQRX-QD هر دو پنل 27 اینچی VA با رزولوشن WQHD 1440p، MPRT 1ms و انحنای 1000R هستند. با این حال، اولی دارای حداکثر نرخ تازه سازی 165 هرتز است، در حالی که دومی حداکثر نرخ تازه سازی 240 هرتز را دارد.

مانیتورهای گیمینگ خمیده MPG Artymis در میان ویژگی‌های برجسته خود شامل فناوری Quantum Dot Premium Color هستند.

این دو نمایشگر همچنین از نظر نسبت کنتراست 3000:1، حداکثر روشنایی 530 نیت و گواهی VESA DisplayHDR 400 مشابه هستند. مانیتورها همچنین از فناوری AMD FreeSync Premium Pro پشتیبانی می کنند که به جلوگیری از پارگی صفحه و عملکرد کلی نمایشگرهای با نرخ تازه سازی بالا کمک می کند.

مانیتورها که از قبل کالیبره شده اند، روی دلتا E ≤ 2 تنظیم شده اند و دارای پروفایل های رنگی sRGB (پوشش 128٪DCI-P3 ( (پوشش 95٪) و Adobe RGB  (پوشش 93٪) هستند که کاربران می توانند آنها را بر اساس ترجیح طیف خود تنظیم کنند.

پورت های موجود در مانیتور MPG Artymis شامل یک DisplayPort 1.2a، دو HDMI 2.0b، یک پورت USB-C با DP alt است. حالت و انتقال برق 15 وات، دو USB-A 2.0، یک USB-B 2.0 و یک جک خروجی صدا 3.5 میلی متری.

مانیتورها همچنین به پایه VESA 100mm x 100mm متصل می شوند و همچنین قابلیت چرخش، شیب و تنظیم ارتفاع را دارند. MSI قیمت دقیقی برای مانیتورهای MPG Artymis ارائه نکرده است.

برندهای دیگر نیز از فناوری نقطه کوانتومی در نمایشگرهای بازی منحنی خود استفاده کرده اند. به عنوان مثال، Alienware، دیروز شاهد فروش مانیتور 34 اینچی QD-OLED خود در اولین روز عرضه بود.

مانیتور بازی 1400 دلاری پیشنهاد جالبی است زیرا نمایشگرهای OLED معمولاً برای نمایشگرهای بازی استفاده نمی شوند. با این حال، استفاده از فناوری نقاط کوانتومی به کاهش قیمت نمایشگر در مقایسه با نمایشگرهای OLED سنتی کمک کرد.

در حالی که پنل VA در مانیتورهای MPG Artymis ممکن است باعث شکست آن نشود، سایر ویژگی‌ها مانند نرخ تازه‌سازی بالا، رنگ QD Premium و پشتیبانی از VESA DisplayHDR 400 همگی در قیمت کلی آن نقش دارند.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی