کد خبر: ۲۶۳۲۱
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۰

ورود گوشی‌های سونی به چرخه به روز رسانی اندروید ۱۲

طبق گزارش‌های منتشر شده، شرکت سونی به عرضه به‌روزرسانی اندروید ۱۲ خود با گوشی Xperia ۵ II ادامه می‌دهد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت سونی به آرامی برخی از گوشی‌های هوشمند Xperia خود را به روز می‌کند و اندروید ۱۲ مورد انتظار را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد. در حالی که گوگل در حال آماده سازی نسخه جدید سیستم عامل تلفن همراه خود است، بسیاری از سازندگان گوشی سخت تلاش می‌کنند تا گوشی‌های خود را از نظر نرم افزاری به روز کنند.

هفته گذشته، سونی عرضه اندروید ۱۲ را برای گوشی‌های هوشمند Xperia ۵ II و Xperia PRO آغاز کرد و امروز، این شرکت ژاپنی یکی دیگر از گوشی‌های اکسپریا خود یعنی Xperia ۱ II را وارد چرخه به روز رسانی اندروید ۱۲ کرد.

طبق گزارش XDA Developers، سونی شروع به به روز رسانی اندروید ۱۲ برای گوشی Xperia ۵ II در اروپا، ایالات متحده و آسیا کرده است. بر اساس این گزارش، این به روز رسانی برای چند مدل از جمله XQ-AS۵۲ (اروپا)، XQ-AS۶۲ (ایالات متحده آمریکا) و XQ-AS۷۲ (آسیا) در دسترس است.

گوشی‌ سونی

این یک به‌روزرسانی بسیار خوب است، بنابراین اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید مطمئن شوید که حداقل ۱.۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خالی دارید، در غیر این صورت، نمی‌توانید اندروید ۱۲ را نصب کنید. یکی دیگر از اطلاعات مهم این است که به‌روزرسانی فقط شامل وصله امنیتی ژانویه ۲۰۲۲ است، در حالی که گوگل در آستانه انتشار وصله امنیتی مارس ۲۰۲۲ است.

منبع:ایسنا

برچسب ها: سونی گوشی اندروید
ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی