کد خبر: ۲۶۳۲۸
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

بهترین لپ تاپ دانشجویی در سال 2022

امروزه کامپیوترها برای بسیاری از ما ضروری هستند اما قیمت آن ها برای خرید هم آنچنان ارزان نیست. علاوه بر این، دانشجو بودن اغلب به این معنی است که حتی در بهترین مواقع هم پول کم است.

به گزارش «نبض فناوری»، خرید یک لپ‌تاپ جدید به تحقیق بیشتری نسبت به خرید یک جفت هدفون جدید نیاز دارد و گاهی اوقات نیاز به در نظر گرفتن بودجه دقیق نیز دارد.

 برای کمک به کاهش بار ما شش مورد از بهترین پیشنهادهای لپ‌تاپ دانشجویی موجود در این ماه را پیدا کرده‌ایم که در ادامه خواهید دید:

نوت بوک 11 اینچی Gateway Ultra Slim   با قیمت 169دلار + 1 سال مایکروسافت 365 شخصی برابر 199 دلار

این نوت بوک بسیار مقرون به صرفه تر از Gateway Ultra Slim Notebook نیست. این پردازنده یک پردازنده اینتل به همراه رم 4 گیگابایتی را ارائه می دهد، بنابراین شما می توانید به نوشتن اسناد یا انجام سایر کارهای اساسی مانند ویرایش عکس بپردازید. یک صفحه نمایش جمع و جور 11.6 اینچی HD به این معنی است که بر خلاف لپ‌تاپ‌های بزرگ‌تر که حمل و نقل آن‌ها در تمام طول روز دردسرساز هستند، دیگر نگران این موضوع نخواهید بود.

لپ‌تاپ Lenovo Ideapad Flex

لنوو Ideapad Flex 5 با ترکیبی عالی از سخت‌افزار مدرن و تطبیق‌پذیری صفحه‌نمایش لمسی 2 در 1، یک ابزار عالی برای لپ‌تاپ است. دارای صفحه نمایش لمسی 14 اینچی تاشو 1080p، پردازنده نسل یازدهمی Core i3، 4 گیگابایت رم و یک SSD سریع 128 گیگابایتی برای ذخیره سازی فایل ها و بارگذاری برنامه ها. مشخصات آن ساده است اما برای کار و استفاده عمومی ایده آل است و باید برای مدتی دوام داشته باشد.

CPU به اندازه‌ای سریع است که برنامه‌ها را باز می‌کند و نرم‌افزار را به سرعت اجرا می‌کند و اگرچه ممکن است به اندازه مک‌بوک شیک نباشد (انتخاب نهایی ما را برای آن ببینید)، بسیار مقرون به صرفه‌تر است. لپ‌تاپ‌های لنوو از نظر استحکام و قابلیت اطمینان نیز بسیار عالی هستند، بنابراین در هنگام حمل آن از کلاسی به کلاس دیگر نگران ضربه به آن نباشید.

لپ تاپ HP 17t  

اگر به فضای اضافی صفحه نمایش یک نمایشگر بزرگتر نیاز دارید، نوت بوک HP 17t یک انتخاب عالی برای یک لپ تاپ دانشجویی مقرون به صرفه است. این صفحه نمایش 17 اینچی دارد که در مقایسه با اولترابوک های جمع و جور (که امروزه بازار لپ تاپ را پر می کند) فضای بیشتری برای کار در حین مطالعه در اختیار شما قرار می دهد.

یک پردازنده Core i3 نسل یازدهم اینتل (یک CPU خوب برای دیدن با این قیمت) و 8 گیگابایت رم کامل قدرت کافی را فراهم می کند، در حالی که یک SSD 256 گیگابایتی مقداری ذخیره سازی با سرعت بالا برای اسناد شما به شما می دهد.

Microsoft Surface Laptop Go  

لپ‌تاپ مایکروسافت سرفیسGo  که کمی الهام‌گرفته از سادگی مک‌بوک‌ها و آی‌پدها است، طراحی شیک را با سخت‌افزار ترکیب می‌کند. همچنین به لطف نمایشگر 12.4 اینچی PixelSense با نسبت تصویر 3:2 عملی است.

Surface Laptop Go به اندازه کافی راحت است که می توان ساعت ها روی آن کار کرد، اما به دلیل اندازه جمع و جور و طراحی مدرن ساده آن بسیار قابل حمل است. دارای پردازنده Core i5 نسل دهم، رم 8 گیگابایتی، SSD 128 گیگابایتی و عمر باتری خوب است.

لپ‌تاپ گیمینگ Dell G15 RTX 3050 Ti   

Dell G15 بهترین عناصر یک لپ تاپ بازی مدرن از جمله صفحه نمایش 15 اینچی 1080p 120 هرتزی، وزن معقول را ارائه می دهد.

این لپ تاپ تقریباً همه چیزهایی را که شما برای مطالعه و بازی نیاز دارید با خود همراه دارد و در عین حال هزینه ها را کاهش می دهد. با پردازنده Core i5 و رم 8 گیگابایتی، برای همه چیز از ویرایش عکس و ویدیو گرفته تا پردازش متن خوب است.

Apple MacBook Air

مک بوک ایر 13 اینچی اپل اواخر 2020 لپ تاپ دانشجویی برای شما خواهد بود. شامل پردازنده جدید شگفت‌انگیز اپل M1 به همراه 8 گیگابایت رم و یک درایو SSD با ظرفیت 256 گیگابایت است.

این لپ تاپ همچنین دارای پشتیبانی از Touch ID است که یک اقدام امنیتی مفید و بسیار راحت است. همچنین عمر باتری 12 ساعته دارد.

ارسال نظرات
وزیر ارتباطات با اشاره افتتاح پروژه های ارتباطی: کیفیت و سرعت اینترنت افزایش پیدا می کند
در آستانه برگزاری رویداد سالانه I/O انجام شد رونمایی گوگل از پیشرفت‌ جدید هوش‌ مصنوعی خود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 اردیبهشت 1403 نرخ تسلط بازار بیت‌کوین چه میزان است؟
«آبادیران»، بستر نقش آفرینی دانش بنیان‌ها در تحقق گفتمان مردمی‌‌کردن اقتصاد دهقانی خبر داد: برنامه‌های حمایتی ویژه معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 24 اردیبهشت 1403 وام مسکن با پشتوانه بیت‌کوین
وبگردی