کد خبر: ۲۶۴۲۶
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۱

ویژگی جدید مرورگر سامسونگ چیست؟

مرورگر اینترنت سامسونگ ویژگی های جدید حریم خصوصی و ایمنی، بهبود تجربه کاربری را اضافه کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، برنامه مرورگر اینترنت سامسونگ به‌روزرسانی بزرگ دیگری را دریافت می‌کند که عمدتاً روی امنیت و بهبود تجربه کاربری تمرکز دارد. جدیدترین ساخت اپلیکیشن که به عنوان Samsung Internet Beta 17 منتشر شد، ویژگی‌های جدیدی را به همراه دارد که حریم خصوصی و ایمنی را بیشتر می‌کند.

نکته برجسته Samsung Internet Beta 17 Smart Anti Tracking است، یک ویژگی حفظ حریم خصوصی و امنیتی که به گوشی های هوشمند اجازه می دهد تا کوکی های ردیابی را به طور خودکار حذف کنند. همه چیز به لطف یادگیری ماشینی روی دستگاه امکان پذیر است، که ردیاب های استفاده شده توسط یک وب سایت را شناسایی کرده و آنها را حذف می کند.

قابلیت Smart Anti Tracking به طور پیش‌فرض در مناطقی مانند اروپا، کره جنوبی و ایالات متحده فعال می‌شود، که به این معنی است که کاربران این نقاط جهان نگران فعال کردن آن نخواهند بود. بقیه جهان می توانند به دنبال ویژگی جدید در منوی تنظیمات بگردند و همیشه آن را فعال کنند.

علاوه بر این، Samsung Internet Beta 17، طرح HTTPS را به روش پیش‌فرض برای مرور وب‌سایت‌ها تبدیل کرده است. برخلاف طرح HTTP قبلی، HTTPS راه بسیار ایمن‌تری برای انتقال داده‌ها بین مرورگر و سرور فراهم می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی های جدید جالب، اضافه شدن یک پنل جدید به صفحه دسترسی سریع به نام privacy board است. اینجاست که می‌توانید یک نمای کلی از تنظیمات امنیتی و حریم خصوصی خود برای دسترسی آسان دریافت کنید و همچنین امکان مشاهده گزارش‌های حریم خصوصی را فراهم می‌کند.

مهمتر از همه، Samsung Internet Beta 17 «متن زنده» را معرفی می‌کند، ویژگی جدیدی که به کاربران امکان می‌دهد متن درون یک تصویر را در اینترنت کپی، ترجمه یا جستجو کنند. برای انجام این کار، فقط باید روی یک تصویر در صفحه وب به مدت طولانی فشار دهید تا یک رابط کاربری متن زنده جدید ظاهر شود و به شما اجازه دهد کاری را که می خواهید انجام دهید انتخاب کنید.

سامسونگ همراه با این ویژگی‌های جدید که بیشتر بر حفظ حریم خصوصی و ایمنی تمرکز دارند، مجموعه‌ای از پیشرفت‌های UX را در نظر گرفته است. در اینجا مهمترین آنها ذکر شده است:

 

نوار URL در پایین: هنگام ضربه زدن روی نوار URL نوار URL در هنگام ویرایش مستقیماً بالای صفحه کلید نشان داده می شود. تمام عملکردها و تعاملات اساسی مانند طرح بندی بالا هستند.

میانبر برای انتقال به منوی سفارشی: با فشار طولانی روی هر یک از دکمه‌های منوی ابزارها به منوی سفارشی کردن بروید تا ویرایش موارد آسان‌تر شود.

کشیدن و رها کردن در بوکمارک: کشیدن و رها کردن را برای جابجایی آیتم بوکمارک در نوار بوکمارک ارائه می دهد.

بهبود موقعیت زیرنویس ویدیو: بهبود موقعیت افزونه زیرنویس برای ویدیوی تمام صفحه.

Samsung Internet Beta 17 به صورت دانلود جداگانه از طریق فروشگاه گلکسی در دسترس است.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی