کد خبر: ۲۶۴۸۱
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰

نحوه فعال کردن تم تیره در جستجوی گوگل

سال گذشته، گوگل تم تاریک را برای جستجو معرفی کرد. در اکثر مرورگرها مانند کروم و فایرفاکس می توانید موضوع مورد نظر خود را برای جستجو انتخاب کنید.

به گزارش «نبض فناوری»، صفحات جستجو شامل صفحه اصلی گوگل، صفحه نتایج جستجو و تنظیمات جستجو می شود. تم های حالت تاریک اکنون همه جا هستند و حرکت گوگل برای معرفی آن در سال گذشته مورد استقبال کاربران قرار گرفت و آنها ترجیح می دهند از طرح رنگ تیره استفاده کنند. تم تیره نه تنها برای چشم راحت تر است، بلکه متن را برجسته می کند که خواندن آن را آسان تر می کند.

در حال حاضر، وقتی از یک طرح زمینه تیره در جستجو استفاده می‌کنید، گوگل به جای رنگ سیاه کمرنگ، رنگ مایل به خاکستری می‌دهد. کاربران همچنین می توانند هر زمان که بخواهند تم Light را انتخاب کنند. اگر می خواهید بدانید چگونه حالت تاریک را در جستجوی گوگل فعال کنید، می توانید این مراحل را دنبال کنید.

 

1.هر مرورگر وب را روی رایانه شخصی خود باز کنید.

 

2.از صفحه اصلی google - www.google.com دیدن کنید.

3.روی Settings در گوشه سمت راست پایین صفحه کلیک کنید.

4.روی تم تیره کلیک کنید.

گزارش شده است که گوگل در حال آزمایش یک تم سیاه برای جستجو در دسکتاپ است. همانطور که قبلا ذکر شد، تم تیره در حال حاضر رنگ مایل به خاکستری می دهد. طبق گزارش 9to5 گوگل، تعدادی از کاربران متوجه شده اند که صفحات جستجوی آنها به جای خاکستری تیره به #000000 (سیاه) تغییر کرده است.

جدا از این، کاربران همچنین گزارش داده‌اند که رنگ‌های پیوندها و صفحاتی که قبلاً بازدید شده‌اند نیز بهینه‌سازی شده‌اند تا کمی پررنگ‌تر از معمولی به نظر برسند. در این گزارش همچنین اشاره شد که صفحه اصلی گوگل بدون تغییر است و از رنگ خاکستری روشن برای بسیاری از کاربران در تست A/B استفاده شده است.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی