کد خبر: ۲۶۴۸۶
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰

مزیت استفاده از پینترست به عنوان وبلاگ نویس

اگر یک وبلاگ نویس هستید، پینترست می تواند سلاح مخفی باشد که برای افزایش ترافیک خود به آن نیاز دارید.

به گزارش «نبض فناوری»، پینترست هنوز به اندازه امثال فیسبوک محبوب نیست، اگر از این پلتفرم برای نقاط قوت آن استفاده کنید، می‌توانید ترافیک وب‌سایت خود را به همراه مزایای فراوان دیگر به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

در زیر، برخی از مزایای برتر استفاده از Pinterest به عنوان یک وبلاگ نویس را بیان کرده ایم:

  1. منبع ترافیک دیگری برای وب سایت خود بسازید

اگر می‌خواهید یک وبلاگ بلندمدت موفق بسازید، دریافت ترافیک به وب‌سایت شما بسیار مهم است.

در حالی که ایجاد ترافیک از طریق Pinterest می تواند زمان زیادی را ببرد، این یک راه عالی برای هدایت افراد بیشتری به وب سایت شما است. این پلتفرم مانند یک موتور جستجو عمل می کند و دیگران می توانند شما را کشف کنند.

  1. 2. از دیگر سازندگان الهام بگیرید

یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که به دنبال الهام گرفتن از دیگران باشید.

یکی از ویژگی های اساسی Pinterest این است که می توانید تابلوها و پین های مرتبط با موضوعات مورد علاقه خود را کشف کنید.

برای استفاده حداکثری از این نکته، ارزش دارد کاربرانی را دنبال کنید که سلیقه ای مطابق با شما دارند. سپس، از آن ها ایده بگیرید.

  1. با افراد همفکر ملاقات کنید

صرف نظر از پیگیری خلاقانه شما، ایجاد یک جامعه یکی از حیاتی ترین کارهایی است که اگر در درازمدت در این زمینه هستید، باید به آن توجه کنید. افرادی که در اطراف خود دارید می توانند در مواقعی که انگیزه کافی ندارید به شما انگیزه دهند و همچنین نکات و نکاتی را برای بهبود محتوای خود به شما می دهند.

Pinterest یک راه عالی برای ملاقات با افراد همفکر است. می‌توانید با ذخیره پین‌های آن‌ها، علاوه بر گذاشتن نظری متفکرانه، توجه دیگران را جلب کنید. همچنین می توانید یک مکالمه را از طریق DM شروع کنید و احتمالاً یک دوست جدید پیدا کنید.

هنگامی که با افراد در پینترست آشنا شدید، می توانید در سایر پلتفرم های اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر با آنها تعامل بیشتری داشته باشید.

  1. Pinterest کمتر از سایر پلتفرم ها سمی است

در حالی که همه شبکه‌های اجتماعی ذکر شده در بالا می‌توانند برای ایجاد حضور آنلاین عالی باشند، اگر سلامت روان شما آسیب ببیند، ارزشش را ندارد. اگر به دنبال جایگزینی هستید، Pinterest ارزش بررسی دارد.

  1. دنبال کنندگان خود را در دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی افزایش دهید

اگر می خواهید به عنوان یک وبلاگ نویس رشد کنید، ارزش این را دارد که در جایی که وقت خود را  می گذرانید متنوع باشید.

وقتی از Pinterest به عنوان یک وبلاگ نویس استفاده می کنید، به طور غیرمستقیم دنبال کنندگان خود را در جای دیگری افزایش می دهید. مردم روی وب‌سایت شما کلیک می‌کنند و اگر آنچه را که ارائه می‌دهید دوست داشته باشند شما را در یکی از پلتفرم‌های دیگری که در آن فعال هستید دنبال کنند.

  1. تعداد زیادی از کاربران وجود دارد

شاید یکی از دلایل اصلی نادیده گرفتن بسیاری از مردم از Pinterest این باشد که به اندازه برخی دیگر از پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی برجسته نیست. اما اگر آن را کوچک بدانیم، اشتباه است.

طبق آمار سایت استتیستا، Pinterest در سه ماهه چهارم سال 2021، 431 میلیون کاربر فعال ماهانه داشت. در اوایل آن سال، این رقم 478 میلیون نفر بود. رقابت کمتر نسبت به بسیاری از پلتفرم‌های دیگر، این فرصت بزرگی برای شما ایجاد می‌کند.

اگر می خواهید صبور باشید و به طور منظم محتوای ارزشمند را در صفحه پینترست خود منتشر کنید، می توانید به طور قابل توجهی مخاطبان وبلاگ خود را افزایش دهید.

  1. دارای ابزار جامع تجزیه و تحلیل

در Pinterest، می توانید حساب خود را به صورت رایگان به یک حساب تجاری تبدیل کنید. هنگامی که این کار را انجام می دهید، به معیارهای متعددی دسترسی خواهید داشت، از جمله:

  • Impressions
  • کلیک های خروجی
  • پین های شما با بهترین عملکرد

Pinterest ابزاری قدرتمند برای ساختن وبلاگ شماست

Pinterest یکی از قدرتمندترین ابزارهای رسانه های اجتماعی برای افزایش حضور در وبلاگ است. تعداد کاربران فعال ماهانه قابل توجه است، اما در مقایسه با بسیاری از فضاهای آنلاین محبوب دیگر با رقابت کمتری روبرو خواهید شد.

اگر مایل به اتخاذ یک رویکرد بلندمدت هستید و استراتژی خود را بر اساس آموخته های خود تطبیق دهید، می توانید منبع ترافیک اضافی عالی برای وب سایت خود ایجاد کنید. علاوه بر این، می توانید حضور خود را در رسانه های اجتماعی در جای دیگری افزایش دهید.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی