کد خبر: ۲۶۵۵۵
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۰

مشخصات گوشی هوشمند OnePlus Nord ۳ لو رفت

طبق جدیدترین گزارش‌ها، گوشی هوشمند OnePlus Nord ۳ دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و شارژر ۱۵۰ واتی خواهد بود.

به گزارش« نبض فناوری» گزارش جدیدی از Digital Chat Station برخی از مشخصات کلیدی گوشی هوشمند OnePlus Nord ۳ را نشان می‌دهد. طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی Nord ۳ از تراشه جدید Dimensity ۸۱۰۰ بهره می‌برد. گوشی Redmi K۵۰ جدیدترین گوشی هوشمندی است که با همان تراشه عرضه شده است.

صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس (۱۰۸۰ در ۲۴۱۲ پیکسل) و پشتیبانی از نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتزی از دیگر مشخصات این گوشی وان پلاس هستند.

در بخش تصویربرداری، گوشی Nord ۳ دارای یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی سه گانه خواهد بود. دوربین اصلی ممکن است یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX۷۶۶ با دیافراگم f/۱.۸ باشد. این گوشی یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی نیز دارد.

در بخش باتری گفته می‌شود باید منتظر یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر ۱۵۰ واتی باشیم. از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به اسکنر اثر انگشت در درون صفحه نمایش اشاره کرد.

گوشی هوشمند OnePlus Nord ۳

هفته گذشته، یک گواهینامه ۳C، یک گوشی هوشمند وان پلاس با شارژر ۱۶۰ واتی با مشخصات فوق را نشان می‌داد. باید دید که این گوشی هوشمند چه زمانی رسما معرفی و عرضه خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی