کد خبر: ۲۶۶۴۲
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۰

ردمی K۴۰S در بازار‌های جهانی با اسم POCO F۴ راه‌اندازی می‌شود

هفته گذشته بود که ردمی K۴۰S همراه با گوشی‌های سری Redmi K۵۰ رسما رونمایی شد. اخیرا امتیاز‌های نسخه جهانی این گوشی در گیک‌بنچ رویت شده است. گفته می‌شود POCO F۴ نسخه ریبرند شده از ردمی کی ۴۰ اس است که در بازار‌های جهانی عرضه می‌شود.

به گزارش«نبض  فناوری» گوشی ردمی K۴۰S در چین با اسم کد «Munch» و شماره مدل ۲۲۰۲۱۲۱۱RC مشخص شده است. نسخه جهانی این گوشی، شماره مدل ۲۲۰۲۱۲۱۱RG را روی خود دارد که اخیرا مشخصات و امتیاز‌های آن در گیک‌بنچ دیده شده است.

این اولین باری نیست که جزییاتی از مشخصات نسخه جهانی ردمی کی 40 اس شنیده می‌شود. این گوشی پیش از این در پلتفرم‌ هند با شماره مدل 22021211RC نیز دیده شده بود.

امتیازهای ردمی K40S یا همان POCO F4

اگر اطلاعات فاش شده در پلتفرم‌ها صحت داشته باشند، گوشی ردمی کی 40 اس در بازارهای جهانی و خارج از چین، با برند پوکو و اسم رسمی POCO F4 راه‌اندازی می‌شود. گوشی ردمی (پوکو) با شماره مدل 22021211RG توانسته در آزمون‌های تک هسته و چند هسته‌ای گیک‌بنچ، به ترتیب امتیازهای 1028 و 3391 را دریافت کند.

ردمی K40S در بازارهای جهانی با اسم POCO F4 راه‌اندازی می‌شود

پوکو اف 4 به احتمال زیاد، در بسیاری از مشخصات با ردمی کی 40 اس یکسان است. هرچند که ممکن است تغییراتی در پنل پشتی آنها دیده شود.

با این اوصاف، می‌توان انتظار داشت گوشی POCO F4 با نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتزی راه‌اندازی شود. این گوشی از سیستم روی تراشه اسنپدراگون 870، رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1 بهره‌مند خواهد شد.

در پنل پشتی و روی ماژول دوربین این گوشی، یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی واید با قابلیت OIS، لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو قرار می‌گیرد. برای عکاسی سلفی هم یک دوربین 20 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

از دیگر مشخصات پوکو اف 4 می‌توان به اسپیکرهای دوگانه، سنسور اثرانگشت در لبه گوشی،‌ اندروید 12، رابط MIUI 13، باتری 4500 میلی‌آمپرساعت و سیستم شارژ 67 وات اشاره کرد.

نظر شما درباره نسخه ریبرند شده ردمی کی 40 اس چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع:تکراتو

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی