کد خبر: ۲۶۶۴۵
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۹:۵۰

روند تولید POCO F۴ در اروپا آغاز شد؛ تاریخ راه‌اندازی نزدیک است

سال گذشه بود که کمپانی پوکو از گوشی پوکو F۳ با مشخصات رده‌بالا رونمایی کرد؛ حالا نوبت به POCO F۴ رسیده که رسما کار خود را در بازار‌های جهانی شروع کند.

به گزارش«نبض فناوری» تاکنون برخی از مشخصات پوکو F۴ در فضای آنلاین فاش شده و حتی برخی گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این گوشی، درواقع ریبرند شده از یک گوشی ردمی خواهد بود.

افشاگر Mukul Sharma اخیرا جزییات تازه‌تری را فاش کرده و از راه‌اندازی این گوشی در آینده نزدیک خبر می‌دهد.

تاریخ راه‌اندازی POCO F4

این افشاگر مدعی شده که مراحل اولیه برای تولید POCO F4 در اروپا و آسیا آغاز شده است. همین مسئله نشان می‌دهد که تاریخ راه‌اندازی این گوشی در بازارهای جهانی نزدیک است.

روند تولید POCO F4 در اروپا آغاز شد؛ تاریخ راه‌اندازی نزدیک است

اگر به خاطر داشته باشید، گوشی پوکو F3 در همان ابتدا،‌ در بازارهای جهانی عرضه شد. بنابراین انتظار داریم که سری پوکو اف 4 نیز در بازارهای جهانی راه‌اندازی شود. همانطور که می‌دانید، گوشی‌های برند شیائومی معمولا در گام اول، در بازار چین و بازار هند عرضه می‌شوند و سپس به بازارهای جهانی راه پیدا می‌کنند؛ باید امیدوار باشیم که این روند در گوشی پوکو اف 4 تغییر کند.

مشخصات POCO F4

پیش از این گزارش شده بود که گوشی پوکو اف 4، درحقیقت همان نسخه ریبرند شده از ردمی K40S خواهد بود. این گوشی اخیرا با شماره مدل 22021211RG در پلتفرم‌های تاییدیه دیده شده است.

روند تولید POCO F4 در اروپا آغاز شد؛ تاریخ راه‌اندازی نزدیک است

این گوشی از سیستم روی تراشه اسنپدراگون 870 و رم 8 گیگابایتی بهره می‌برد. این گوشی توانسته در آزمون تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ 5، امتیازهای 1028 و 3391 را دریافت کند. ردمی کی 40 اس، سیستم‌عامل اندروید 12 و رابط MIUI 13 را به‌صورت پیش‌فرض اجرا می‌کند.

از دیگر مشخصات این گوشی باید به باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی و سیستم شارژ 67 وات اشاره کرد.

پوکو اف 4 احتمالا به نمایشگر 6.3 اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز می‌شود. در پنل پشتی این گوشی، سیستم دوربین با سه لنز قرار می‌گیرد؛ لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 13 مگاپیکسلی و سنسور 5 مگاپیکسلی تله‌ ماکرو. در نمای جلویی هم یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی در نظر گرفته شده است.

به غیر از گوشی پوکو F4، گوشی‌های دیگری هم از این خانواده با اسم رسمی پوکو F4 Pro و پوکو F4 GT راه‌اندازی خواهند شد. گفته می‌شود که نسخه پرو به سیستم روی تراشه دایمنسیتی 9000 و مدل جی تی به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز خواهند شد.

منبع: تکراتو

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی