کد خبر: ۲۶۶۶۶
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۰

واتساپ از قابلیت واکنش به پیام‌ها رونمایی کرد

واتساپ بتا از ۶ ایموجی برای قابلیت واکنش به پیام‌ها استفاده کرده است.

به گزارش«نبض فناوری» یکی از ویژگی‌هایی که فیسبوک چند سال پیش معرفی کرد واکنش‌ها است که به کاربران اجازه می‌دهد به پست‌ها و نظرات با یک ایموجی پاسخ دهند، این موضوع در برخی موارد ممکن است بهتر از تایپ کردن پاسخ باشد. این شرکت این ویژگی را به پیام دایرکت در مسنجر اینستاگرام ارائه کرد و اکنون به نظر می رسد واتساپ نیز در آستانه دریافت این ویژگی باشد.

بر اساس گزارشی از WABetaInfo، به نظر می‌رسد که آخرین نسخه بتا واتساپ برای اندروید بالاخره واکنش‌هایی به این اپلیکیشن نشان داده است. قبلاً شنیده بودیم که این شرکت در حال کار بر روی این ویژگی است و اکنون به نظر می رسد که در نسخه بتا در دسترس است و گروه بزرگتری از کاربران می توانند این قابلیت را آزمایش کنند.

قابلیت واکنش پیام‌ها واتساپ

مشخص نیست که واتس اپ چه زمانی این ویژگی را برای کاربران غیربتا عرضه می کند، اما با در نظر گرفتن نسخه بتا، احتمالاً زمان زیادی طول نمی کشد تا ویژگی واکنش پیام ها در دسترس عموم قرار گیرد. به نظر می رسد این ویژگی شبیه واکنش های فیس بوک است که در آن کاربران می توانند روی یک پیام ضربه زده و نگه دارند و سپس می توانند یکی از چندین واکنش موجود را انتخاب کنند.

در حال حاضر، نسخه بتا واکنش‌هایی مانند شکلک قلب، شکلک‌های شست بالا، شکلک‌های خندان، شکلک‌های صورت شوکه‌شده، شکلک‌های صورت گریان و یک جفت دست را نشان می‌دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سهیل رئیس کل دیسکورد
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
واتساپ که کلا کارش اینه که آپدیت های بی دلیل بده یا اگه تغییری کرده باشه قابلیت بقیه برنامه ها رو اضافه کنه، همین مسیج ری اکت رو هم از دیسکورد کپی برداری کرده
13
0
فاطیما
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
دقیقا
رهایی
۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
میشه یه سوال بپرسم از کجا میشه اینکارو کرد
مظفرپابرجا
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
سلام چرا درگروهای واتساپ نمیشه بیش از 257نفر اد کرد
2
1
رها ولی رهایی
۰۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
چجوری میشه اینکارو کرد
1
0
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی