کد خبر: ۲۶۷۱۲
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۰

بلاکچین کاردانو حالا بیش از ۴ میلیون توکن NFT دارد

بلاکچین کاردانو حالا بیش از ۴ میلیون توکن NFT دارد، شبکه کاردانو به نقطه عطف جدیدی رسید و با دیگر روند صعودی در پیش گرفت.


به گزارش «نبض فناوری» بر اساس اعلام چارلز هاسکینسون مدیر اکو سیستم Cardano، بزرگترین شبکه Proof-of-Stake (PoS)، یک نقطه عطف مهم دیگر را در راه خود برای پذیرش در بخش‌های Web۳ و DeFi شکست.

کاردانو از مرز ۴ میلیون NFT فراتر رفت طبق بیانیه آقای مورگان شوفیلد، رئیس رشد اکوسیستم در Input Output Global، پلت فرم قرارداد‌های هوشمند Cardano (ADA) اکنون میزبان چهار میلیون توکن غیرقابل تعویض (NFT) است.

بلاکچین کاردانو اکنون به صد‌ها Dapp مختلف رسیده است
حدود ۵۰ هزار خط مشی مختلف بر روی بلاک چین کاردانو (ADA) ثبت شده است: به احتمال زیاد، این معیار‌ها با تعداد کل صادرکنندگان NFT با محوریت کاردانو مرتبط هستند. علاوه بر این، تعداد NFT‌های “انفرادی” بسیار بیشتر است، آقای Schofield علت این موضوع را توضیح می‌دهد که برخی از آیتم‌ها در واقع هزاران تصویر پیوست شده را به رخ می‌کشند.

بلاکچین کاردانو

بنیانگذار کاردانو، چارلز هاسکینسون، تحت تأثیر این تعداد قرار گرفته است و حتی اعتراف کرد در مورد پیشرفت واقعی پذیرش کاردانو (ADA) اشتباه کرده است: به یاد دارید زمانی که هزاران دارایی و DApp را در Cardano پیش بینی کردم؟ خب من اشتباه می کردم، اکنون میلیون ها دارایی بومی صادر شده است و DApp اکنون به صدها رسیده است. آهسته و پیوسته.

بر اساس داده های IntoTheBlock ،بار دیگر ADA به بالای 1 دلار بازگشته است، آقای Schofield پیش‌بینی می‌کند که سرعت پذیرش فقط به دلیل مقیاس‌پذیری بالای Cardano (ADA) به عنوان پلتفرمی برای انواع توکن‌ها افزایش می‌یابد. در همین حال، از آنجایی که ADA ارز شبکه Cardano پس از بازپس گیری سطح 1 دلار دوباره سبز رنگ است، دارندگان آن دوباره در حال افزایش است.

منبع: تکراتو

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی