کد خبر: ۲۶۷۲۲
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۰

تبلیغات سه بعدی به فیس بوک و اینستاگرام می آید

شرکت مِتا پلتفرمز با همکاری یک شرکت فناوری تجارت الکترونیکی، اجرای تبلیغات سه بعدی در فیس بوک و اینستاگرام را برای برندها راحتتر خواهد کرد.

به گزارش«نبض فناوری» شرکت VNTANA در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد یکپارچگی با VNTANA به برندها اجازه خواهد داد مدلهای سه بعدی محصولاتشان را در این پلتفرمهای شبکه اجتماعی بارگزاری کرده و به راحتی به تبلیغات تبدیل کنند.

اشلی کرودر، مدیرعامل شرکت VNTANA با اشاره به ایده آینده گرای مجموعه ای از دنیاهای مجازی که می توانند از طریق دستگاههای مختلفی مانند هدست قابل دسترس باشند، گفت: این اقدام گامی به جلو برای تبلیغات در متاورس است.

مِتا آینده خود را روی ساخت متاورس بنا نهاده که ممکن است یک دهه زمان ببرد تا عملی شود. در این بین برندها در حوزه مد، زیبایی و مبلمان سرگرم کار تبدیل تبلیغات دو بعدی محصولاتشان به سه بعدی هستند.

بر اساس گزارش رویترز، کاربران فیس بوک و اینستاگرام که تبلیغات سه بعدی را در رایانه رومیزی یا گوشی خود مشاهده می کنند می توانند به عنوان مثال با تصویر یک کیف دستی تعامل کنند و آن را برای مشاهده از همه زوایا حرکت دهند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
وبگردی