کد خبر: ۲۶۷۳۵
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۰

تاریخ رونمایی وان پلاس 10 پرو گلوبال رسما مشخص شد

وان پلاس 10 پرو، جدید‌ترین گوشی پرچمدار شرکت وان پلاس که مدت‌هاست طرفداران خود را منتظر گذاشته است. اما تاریخ رونمایی وان پلاس 10 پرو گلوبال کی است؟

به گزارش «نبض فناوری»، ادغام شدن دو شرکت وان پلاس و اوپو در سال گذشته باعث جلو افتادن برنامه‌های این شرکت چینی برای گوشی‌های جدید خود، شد. OnePlus 10 Pro چند ماه پیش، زودتر از تاریخ وعده داده شده توسط شرکت وان پلاس در بازار چین عرضه شد. این شرکت در این مدت، به برنامه‌های معمول خود با حداقل زمان ممکن نسبت به برنامه‌ای که برای سری وان پلاس 9 ایجاد شده بود، عمل کرد.

تاریخ رونمایی وان پلاس 10 پرو گلوبال

شرکت وان پلاس از الان عرضه جهانی وان پلاس 10 پرو، پرچمدار وان پلاس را در تاریخ 31 مارس (10 فروردین) اعلام رسمی کرده است. در پی آن نیز سخنرانی رونمایی از این گوشی، ساعت 2 بعد از ظهر به وقت گرینویچ و ۷:۳۰ بعد از ظهر به وقت IST از یوتیوب و توئیتر به صورت زنده پخش خواهد شد. جزئیات کامل این رویداد مذکور در صفحه اصلی خود شرکت اطلاع‌رسانی شده است.

پس از عرضه رسمی OnePlus 10 Pro در چین و طی کردن مدت زمان مناسب برای معرفی به بازار جهانی، حال در تیزر‌های جدید این شرکت برای عرضه جهانی که اخیرا منتشر شده است، هیچ نامی از وان پلاس 10 برده نشده است. درواقع به نظر می‌رسد که وان پلاس با این ترفند قصد دارد طرفداران خود را برای عرضه این گوشی فوق‌العاده با برند OnePlus که در واقع مهری به عنوان تضمین کیفیت آن محسوب می‌شود، تا تاریخ اعلام شده منتظر نگه دارد.

شاید بعضی‌ها عرضه نسخه پرو این گوشی را پیش از نسخه اصلی آن، عجیب و همچنین باعث تمایل نداشتن کاربران به خریداری آن بدانند. اما درحقیقت وان پلاس می‌خواهد با این اقدام خود به طرفداران خود بگوید که چه ویژگی‌هایی را باید از این گوشی‌ها انتظار داشته باشند و همچنین منتظر شگفتی‌های جدید در پیش‌رو بمانند. با گذر زمان و عرضه شدن وان پلاس پرو، تفاوت‌های مشخصات این گوشی با وان پلاس 10 مشخص خواهد شد و این ابهام که کدام یک ویژگی‌های بیشتری دارند رفع خواهد شد. شایان به ذکر است که این شرکت در حال عرضه یک گوشی هوشمند جدید از سری OnePlus 10 در هند است.

تاریخ رونمایی وان پلاس 10 پرو گلوبال رسما مشخص شد

مشخصات و ویژگی‌های وان پلاس 10 پرو

از مشخصات این دستگاه، که یکی از بهترین گوشی های 2022 به شمار می‌رود، که شباهت زیادی با اکثر پرچمداران سال 2022 دارد، می‌توان به پنل بزرگ ۶.۷ اینچی LTPO 2.0 از نوع AMOLED، با وضوح Quad HD+ و حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ اشاره کرد. صفحه نمایش وان پلاس 10 پرو، از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند.

با توجه به صفحه نمایش این دستگاه که از نوع LTPO 2.0 است، می‌توان انتظار داشت که تنظیمات پویا برای نرخ نوسازی در نظر گرفته شده باشد. همچنین دارای صرفه‌جویی در مصرف باتری نیز باشد. وان پلاس 10 پرو از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام که واحد پردازش گرافیک Adreno 730 را به همراه دارد، بهره می‌برد.

همچنین گوشی OnePlus 10 Pro دارای حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. سوال اینجاست که کدام نسخه از این گوشی به بازار‌های جهانی عرضه خواهد شد؟

از ویژگی‌های بارز این دستگاه، یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۸۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی است. در پنل پشتی گوشی OnePlus 10 pro یک ماژول دوربین، برای قرارگیری دوربین سه‌گانه این دستگاه تعبیه شده است. این جایگاه شامل یک دوربین اصلی با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX789 سونی با پشتیبانی از OIS است. این دوربین اصلی با یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3.3 برابر و OIS همراه است. در جلوی این دستگاه نیز یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته شده است.

به گفته GizChina، کارل پی که یکی از بنیانگذاران و کارمند سابق OnePlus، شرکت Nothing تابستان امسال گوشی هوشمندی را تحت نام Nothing (1) معرفی خواهد کرد. به گفته وی، این دستگاه صنعت موبایل را تغییر خواهد داد و سیستم عامل Nothing OS را به همراه خواهد داشت. به نظر می‌رسد این اقدار برای احیای روحیه OnePlus قبل از ادغام با Oppo صورت گرفته است.

منبع/ تکراتو

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
وبگردی