کد خبر: ۲۶۸۰۹
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۰

اسکوتر برقی جدید شیائومی با قیمت 300 دلاری معرفی شد

شیائومی در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کند و تولید اسکوترهای برقی، یکی از شاخه‌های فعالیت این کمپانی چینی است. اسکوتر برقی جدید شیائومی با نام MIJIA 3 Lite به‌تازگی در چین معرفی و آماده عرضه می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، شیائومی چند سالی است که در بخش تولید اسکوترهای برقی فعالیت می‌کند و سال گذشته نیز شاهد معرفی یک اسکوتر برقی تازه از این برند با همکاری AMG بودیم. این کمپانی اولین محصول خود در این بخش را حدود 5 سال پیش ارائه کرده بود. حال چشم بادامی‌ها در رویداد جدید خود از یک اسکوتر برقی رونمایی کرده‌اند.

ویژگی‌های اسکوتر برقی جدید شیائومی

اسکوتر برقی جدید شیائومی با قیمت 300 دلاری معرفی شد

به گزارش منبع مربوطه، قیمت اسکوتر برقی MIJIA 3 Lite از 1899 یوان (298 دلار) آغاز می‌شود و عرضه آن نیز از 26 فروردین شروع خواهد شد.

در مورد توانایی‌های MIJIA 3 Lite باید بگوییم که قدرت آن در بالا رفتن از مسیرهای رو به بالا، 13 درصد افزایش یافته است. این محصول از توان اسمی 250 واتی و حداکثر سرعت 25 کیلومتر بر ساعتی بهره می‌برد. گفتنیست که برد حرکتی این اسکوتر برقی 20 کیلومتر بوده که برای رفت و آمدهای کوتاه مناسب است.

یک نمایشگر میان دسته‌های این اسکوتر قرار گرفته که یک سری اطلاعات را به کاربر نشان می‌دهد. شیائومی می‌گوید که ضخامت فریم این اسکوتر نسبت به مدل‌های قبلی کاهش پیدا کرده و این سبب می‌شود تا تجربه سواری پایدارتر و بهتری به کاربر ارائه شود.بدنه این اسکوتر برقی شیائومی از آلیاژ آلومینیومی مستحکم ساخته شده است. این موضوع به کم‌تر شدن وزن این اسکوتر و حمل راحت‌تر آن منجر می‌شود.

در بخش طراحی هم این اسکوتر کاملا ساده و مینی‌مالیستی است و گزینه جذابی برای افراد ساده‌پسند محسوب می‌شود. اسکوتر برقی تازه وارد شیائومی در دو رنگ مشکی و سفید به دست مشتریان می‌رسد.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
«آبادیران»، بستر نقش آفرینی دانش بنیان‌ها در تحقق گفتمان مردمی‌‌کردن اقتصاد دهقانی خبر داد: برنامه‌های حمایتی ویژه معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 24 اردیبهشت 1403 وام مسکن با پشتوانه بیت‌کوین
در اعتراض به دستمزدها؛ کارمندان اپل اعتصاب می‌کنند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 23 اردیبهشت 1403 پیش‌بینی روند قیمت بیت‌کوین
درمان دقیق تر بیماری‌ها؛ هوش مصنوعی گوگل داروساز می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 22 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم
به دلیل نقض حق امتیاز اختراع؛ مایکروسافت ۲۴۲ میلیون دلار جریمه شد
پس از نصب در مغز انسان؛ تراشه مغزی نورالینک مختل شد
وبگردی