کد خبر: ۲۶۸۳۰
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۵

فروش ایکس باکس سری X ریفربیشد توسط مایکروسافت با قیمت کمتر

حتما شنیده‌اید که اپل «آیفون ریفربیشد» به فروش می‌رساند. شاید جالب باشد که بدانید مایکروسافت هم اخیرا فروش ایکس باکس سری X ریفربیشد را آغاز کرده است. این نسخه از کنسول بازی جدید مایکروسافت، قیمت کم‌تری نسبت به مدل اصلی دارد.

به گزارش «نبض فناوری»، ایکس باکس سری X بی‌شک از جذاب‌ترین ایکس باکس‌های تاریخ است. این کنسول بازی از ویژگی‌های جذاب و قدرت بسیار بالایی بهره می‌برد. حال نسخه‌ای بازسازی شده یا به اصطلاح «ریفربیشد» از این کنسول بازی عرضه شده که به دلیل کمبود موجودی این کنسول بازی، گزینه جذابی محسوب می‌شود.

ایکس باکس سری X نسخه ریفربیشد

GizChina اعلام کرد، همچنان سازندگان کنسول‌های بازی با مشکلات تأمین موجودی تراشه و یک سری قطعات نیمه‌هادی مواجه هستند. این موضوع سبب شده تا زنجیره تأمین کنسول‌های بازی با مشکل کمبود موجودی دست و پنجه نرم کند. دو کنسول بازی PS5 و Xbox Series X از این قاعده مستثنی نیستند.

با توجه به این مشکل، مایکروسافت می‌خواهد تا حدودی به اوضاع بازار کنسول‌های بازی سر و سامان دهد. برای رسیدن به این هدف، ردموندی‌ها نسخه ریفربیشد کنسول بازی ایکس باکس Series X را به فروش می‌رسانند تا نیاز کاربران برطرف شود.

این کمپانی نسخه ریفربیشد کنسول بازی پرچمدارش را با قیمت 469.99 دلار در آمریکا به فروش می‌رساند؛ این برچسب قیمتی حدود 30 دلار کم‌تر از نسخه عادی است. با این حال ممکن است قیمت‌ها برای هر بازار متفاوت باشند. البته ماجرای مایکروسافت با مشتریان این کنسول‌ها به همین جا ختم نمی‌شود.

ردموندی‌ها قانونی دارند که بر اساس آن اگر یک کنسول ریفربیشد را خریداری کنید، اجبارا می‌بایست یک بازی دیجیتال را نیز خریداری کنید. حدود 12 بازی در این وهله به مشتریان پیشنهاد می‌شود که ارزان‌ترین آن‌ها قیمتی برابر با 27.49 دلار دارد. از سوی دیگر باید یک کنترلر Xbox را نیز خریداری کنید که قیمت 54.99 دلاری دارد.

خلاصه که درست است مایکروسافت روی ایکس باکس سری X ریفربیشد تخفیف 30 دلاری می‌دهد، اما از سوی دیگر از خجالتتان در می‌آید. در کل برای تهیه این نسخه ریفربیشد باید حدود 550 دلار بپردازید. این کنسول‌ها کاملا تمیز، تعمیر شده و مشابه نوع آکبند هستند و مشکلی در کارکرد ندارند.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی