کد خبر: ۲۶۸۴۵
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۰

ویوو X Fold به زودی معرفی می‌شود، اما در چه تاریخی؟

ویوو با انتشار تیزری، زمان دقیق معرفی ویوو X Fold را اعلام کرد. این گوشی تاشو در تاریخ 11 آوریل 2022 یا به عبارتی 22 فروردین 1401 معرفی خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»، ویوو X Fold یک گوشی هوشمند تاشو است که طراحی شبیه Galaxy Z Fold 3 دارد. طبق شایعات منتشر شده، قرار بود گوشی ویوو X Fold در تاریخ 8 فروردین 1401 معرفی شود، اما اخیرا تیزری توسط ویوو به نمایش گذاشته شد. در این تیزر تاریخ رونمایی و معرفی از این گوشی را 22 فروردین اعلام کردند. با این خبر همراه ما باشید تا جزئیات آن را بررسی کنیم.

تاریخ رونمایی ویوو X Fold

گوشی‎‌های تاشو از نظر طراحی دو دسته هستند. دسته اول صفحه نمایش کوچکی دارند و از قسمت وسط خم می‌شوند؛ مانند طراحی گوشی‌های تاشو Galaxy Z Flip و Hauwei P50 Pocket. دسته دوم صفحه نمایش بزرگ‌تری دارند و باز و بسته شدن این گوشی‌ها مثل یک کتاب است؛ مانند گوشی‌های Galaxy Z Fold 3 و Oppo Find N. بر اساس اطلاعات منشتر شده، طراحی گوشی تاشو ویوو X Fold همانند دسته دوم است.

ویوو X Fold به زودی معرفی می‌شود، اما در چه تاریخی؟

معمولا تولیدکنندگان گوشی‌های تاشو از یک الگو ثابت در طراحی این گوشی‌ها استفاده می‌کنند. گوشی ویوو X Fold مانند دیگر رقبا، از یک صفحه نمایش بهره می‌برد. این موضوع چندان هم عجیب نیست و انتظار نمی‌رفت که طراحی این گوشی، متفاوت‌تر از رقبای خود باشد.

ویوو اخیرا تیزری منتشر کرد و در این تیزر تاریخ رونمایی این گوشی را 11 آوریل 2022 که مصادف با 22 فروردین 1401 است، اعلام کرد. GSMArena گزارش می‌کند که گوشی Vivo X Note که صفحه نمایش و باتری بسیار پرظرفیتی دارد، نیز در همان روز معرفی می‌شود. ویوو هنوز این گزارش را تایید نکرده است. بنابراین باید منتظرهای خبرهای قطعی در مورد رونمایی گوشی ویوو X Note باشیم.

منبع/ تکراتو

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
وبگردی