کد خبر: ۲۶۸۵۵
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۲

ایربادز بی‌سیم جدید بلک شارک با قیمت 63 دلار و قابلیت نویز کنسلینگ معرفی شد

زیرمجموعه گیمینگ شیائومی امروز رویداد بزرگ رونمایی محصولات جدید خود را رسما در چین برگزار کرده است. یکی از محصولات برجسته این رویداد، ایربادز گیمینگ بلک شارک بود که با قیمت 63 دلار و ویژگی‌های صوتی به‌روز روانه بازار می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، بلک شارک چند روز پیش تاریخ برگزاری مراسم جدیدش را برای روز 10 فروردین، یعنی امروز مقرر کرده بود. بالأخره روز موعود فرا رسید و چینی‌ها ایربادز جدیدی را برای بازار چین ارائه دادند.

مشخصات فنی و قیمت ایربادز گیمینگ جدید بلک شارک

ایربادز بی‌سیم جدید بلک شارک با قیمت 63 دلار و قابلیت نویز کنسلینگ معرفی شد

برند گیمینگ BlackShark بیشتر با گوشی‌های گیمینگی که تولید می‌کند شناخته می‌شود، اما محصولات دیگری مانند ایربادز نیز توسط این برند معرفی شده‌اند. ایربادز بی‌سیم جدید کمپانی بلک شارک جدیدترین گجت پوشیدنی این برند محسوب می‌شود.

این ایربادز تازه وارد از استاندارد Snapdragon Sound برای بهبود هرچه بیشتر کیفیت صدا بهره می‌برد. این کمپانی ادعا می‌کند که تأخیر پاسخگویی ایربادز جدیدش بسیار کم و برابر با 85 میلی‌ثانیه است. بنابراین این ایربادز می‌تواند گزینه مناسبی برای گیمرها باشد و احتمالا بتواند صداها را در زمان مناسب به گوش شما برساند.

بلک شارک ادعا می‌کند که این محصول توانایی شارژردهی 30 ساعته را داراست. نکته جذاب دیگر پیرامون ایربادز BlackShark این است که می‌توانید با 15 دقیقه اتصال آن به شارژر، می‌توانید تا 3 ساعت از آن استفاده کنید.

درایورهای به کار رفته در این ایربادز جدید از BlackShark، قطر 12 میلی‌متری دارند. ایربادز جدید چینی‌ها از قابلیت نویز کنسلینگ تا سقف 40 دسیبل پشتیبانی می‌کند. دو میکروفون هم در آن تعبیه شده‌اند تا صدای شما را با وضوح بیشتری انتقال دهند.

استاندارد IPX4 نیز سبب می‌شود تا ایربادز جدید BlackShark در برابر پاشش آب مقاوم باشد. بلک شارک برچسب قیمتی 399 یوانی (63 دلار) را برای این ایربادز بی‌سیم بلوتوثی در نظر گرفته است.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
جهانپــور
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
سلام واقعا گل کاشتی شیائومی که درسال نوایرپاد بدرد بخوروخیلی خوب البته قیمتش بالاست 63دلامیشودحدود1800ر000تومان ولی ارزششوداره هم ضد آب هم نویزکنسلینگ وظرفیت باطری بیشتری دارد
0
0
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
وبگردی