کد خبر: ۲۶۸۶۵
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۰

تاریخ برگزاری کنفرانس بیلد 2022 توسعه‌دهندگان مایکروسافت مشخص شد

مایکروسافت هر ساله کنفرانس بیلد را برای توسعه‌دهندگان برگزار می‌کند. کنفرانس مایکروسافت Build 2022 برای امسال نیز برنامه‌ریزی شده و از تاریخ 3 تا 5 خردادماه به صورت مجازی برگزار می‌شود و ردموندی‌ها برنامه‌ای برای برگزاری این رویداد به صورت حضوری ندارند.

به گزارش «نبض فناوری»، مایکروسافت از همان ابتدای شیوع همه‌گیری کرونا و محدودیت‌ها، اعلام کرده بود که کنفرانس سالانه Build به صورت مجازی برگزار می‌شود. این روند هنوز هم ادامه دارد و ردموندی‌ها قصد دارند رویداد جدید خود را به صورت مجازی ترتیب دهند.

تاریخ برگزاری رویداد مایکروسافت Build 2022

تاریخ برگزاری کنفرانس بیلد 2022 توسعه‌دهندگان مایکروسافت مشخص شد

در گزارشی تازه، تیم مایکروسافت برای امسال نیز برنامه‌هایی دارد تا بتواند از پروژه‌های جدیدی برای توسعه‌دهندگان پرده‌برداری کند. مانند کنفرانس‌های قبلی مایکروسافت بیلد، تاریخ رویداد جدید این شرکت برای 24 تا 26 ماه می (3 تا 5 خرداد) برنامه‌ریزی شده است.

باید بگوییم که مایکروسافت به طور سالانه کنفرانس‌های بیلد را برگزار می‌کند. در این رویداد از مهندسان، متخصصان فناوری اطلاعات، دانشجویان، توسعه‌دهندگان و استارت‌آپ‌ها میزبانی می‌شود. هدف مایکروسافت از ترتیب دادن این کنفرانس سالانه، مطلع شدن افراد مذکور از جدیدترین فناوری‌های مایکروسافت، ویندوز و دیگر سرویس‌های این کمپانی است. انتظار می‌رود که اخبار جدیدی از ویندوز و برنامه‌های آینده مایکروسافت در این کنفرانس منتشر شود.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
پس از نصب در مغز انسان؛ تراشه مغزی نورالینک مختل شد
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
وبگردی