کد خبر: ۲۶۸۸۱
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۱ | ۰۹:۲۰

اپل شاید برای تهیه حافظه‌های NAND آیفون با تامین‌کنندگان چینی همکاری کند

اپل برای اطمینان از اینکه مشکلی در زنجیره تامین قطعات محصولاتش مانند آیفون وجود نداشته باشد، در پی همکاری با تامین‌کنندگان بیشتری است. در همین راستا ظاهرا کوپرتینویی‌ها می‌خواهد به سراغ تامین‌کنندگان چینی بروند.

به گزارش «نبض فناوری»، کمپانی اپل از سال‌ها قبل با شرکت‌های چینی همکاری دارد تا بتواند به نیاز مشتریان پاسخ دهد. کوپرتینویی‌ها اکنون به دنبال شرکت‌هایی هستند که بتوانند تراشه‌های حافظه مورد نیاز آیفون‌ها را تامین کنند.

اپل احتمالا برای تامین حافظه NAND با چینی‌ها همکاری می‌کند

بلومبرگ اعلام کرد، اپل در حال بررسی و رصد گزینه‌های جدیدی برای زنجیره تامین محصولاتش است. این گزینه‌ها شامل یک تامین‌کننده چینی می‌شود که هم‌اکنون می‌تواند بخشی از قطعات خود را به کوپرتینویی‌ها اختصاص دهد.

دلیل اصلی بررسی این گزینه‌ها از سوی اپل، به وجود آمدن اختلالاتی در کارخانه‌های یکی از تامین‌کنندگان مرتبط با تراشه‌های حافظه آیفون است. این گروه هلدینگ ژاپنی که Kioxia نام دارد، به عنوان یکی از تولیدکنندگان حافظه فلش NAND آیفون شناخته می‌شود. با این حال گروه ژاپنی مذکور اعلام کرده که به دلیل آلودگی‌های موجود در دو کارخانه‌اش، مجبور است میزان تولید را کاهش دهد.

به همین ترتیب اپل باید یک جایگزین در این بخش پیدا کند. کوپرتینویی‌ها هم‌اکنون در حال آزمایش نمونه تراشه‌های حافظه فلش NAND شرکت چینی Yangtze هستند. پیگیری‌ها در مورد همکاری Yangtze و اپل بی‌پاسخ مانده‌اند و هر دو کمپانی از اظهار نظر رسمی خودداری کرده‌اند.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
در آستانه برگزاری رویداد سالانه I/O انجام شد رونمایی گوگل از پیشرفت‌ جدید هوش‌ مصنوعی خود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 اردیبهشت 1403 نرخ تسلط بازار بیت‌کوین چه میزان است؟
«آبادیران»، بستر نقش آفرینی دانش بنیان‌ها در تحقق گفتمان مردمی‌‌کردن اقتصاد دهقانی خبر داد: برنامه‌های حمایتی ویژه معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 24 اردیبهشت 1403 وام مسکن با پشتوانه بیت‌کوین
در اعتراض به دستمزدها؛ کارمندان اپل اعتصاب می‌کنند
وبگردی