کد خبر: ۲۶۸۸۶
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۵

سنسور 108 مگاپیکسلی ISOCELL HM6 سامسونگ روی این گوشی امتحان می‌شود

سنسور 108 مگاپیکسلی ISOCELL HM6 سامسونگ روی گوشی Realme 9 ارائه خواهد شد. این سنسور هنوز معرفی رسمی نشده ولی سامسونگ با انتشار تیزری، مشخص کرد که این سنسور برای اولین بار در گوشی Realme 9 استفاده خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»، سامسونگ سال‌ها از حسگر ISOCELL HM2 در گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و پرچمدار خود استفاده می‌کرد. حال این شرکت تصمیم دارد از سنسور جدید برای برخی از گوشی‌های خود رونمایی کند. سنسور 108 مگاپیکسلی ISOCELL HM6 نوع جدیدی از سنسور است. با این خبر همراه ما باشید تا با ویژگی‌های این سنسور جدید آشنا شویم.

سنسور 108 مگاپیکسلی ISOCELL HM6

در گوشی Realme 8 از نسخه قدیمی ISOCELL HM2 استفاده شد. اولین گوشی که از سنسور 108 مگاپیکسلی استفاده کرد، Realme 8 Pro بود. بعد از آن، گوشی Realme 9 مدل 4G دومین دستگاهی است که از سنسور جدید 108 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

سنسور 108 مگاپیکسلی ISOCELL HM6 سامسونگ روی این گوشی امتحان می‌شود

دوربین جدید Realme با اسم ProLight وارد بازار خواهد شد. سنسور دوربین ISOCELL HM6 از طرح‌بندی NonaPixel Plus با ادغام 9 در 1 پیکسل استفاده کرده است. اگر بخواهیم نور سنسور HM2 و 6HM را مقایسه کنیم، باید بگوییم که سنسور HM6، نور را 123 درصد افزایش می‌دهد. در واقع آزمایشات داخلی نشان می‌دهند که هنگام عکس گرفتن در نور کم، دوربین جدید Realme 9 توانایی تولید عکس‌های روشن‌تر با تولید رنگ بهتر را دارد.

حسگر HM6 دارای ویژگی «ultra-zoom» برای زوم بدون افت کیفیت است؛ یعنی هنگام زوم عکس در این گوشی، با افت کیفیت مواجه نخواهید شد. هنوز رونمایی رسمی از سنسور جدید توسط سامسونگ انجام نشده و فقط می‌دانیم که Realme 9 اولین گوشی هوشمندی است که از این سنسور جدید 108 مگاپیکسلی ISOCELL HM6 استفاده خواهد کرد. هنوز گوشی ریلمی 9 به مرحله معرفی نرسیده است.

منبع/ تکراتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی