کد خبر: ۲۶۸۹۸
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۰

گوشی تاشوی هواوی میت X3 احتمالا تا ماه آینده معرفی می‌شود

هواوی به دلیل محدودیت‌های موجود در تأمین قطعات با مشکلاتی روبرو است، اما ظاهرا این شرکت چینی قصد دارد تا گوشی تاشوی جدید خود یعنی هواوی Mate X3 را تا ماه آینده معرفی کند. این دستگاه به نبرد رقبایی از اوپو و سامسونگ خواهد رفت.

به گزارش «نبض فناوری»، هواوی سال گذشته از Mate X2 رونمایی کرد. این گوشی تاشو، یک دستگاه جذاب اما گران‌قیمت بود. این کمپانی کم کم در حال آماده‌سازی گوشی تاشوی جدیدش برای رونمایی احتمالی تا ماه آینده است. نام این دستگاه هواوی Mate X3 خواهد بود.

اطلاعات فاش شده از هواوی Mate X3: یک گوشی 4G دیگر

گوشی تاشوی هواوی میت X3 احتمالا تا ماه آینده معرفی می‌شود

به نقل از منبع مرتبط، کمپانی چینی هواوی یکی از اولین شرکت‌هایی بود که گوشی تاشوی خود را به صورت عمومی عرضه کرد. این شرکت هم‌اکنون یک مدل گوشی تاشو را در دست توسعه دارد و آن دستگاه، میت X3 است. جدیدترین خبرها حاکی از احتمال معرفی رسمی این گوشی تاشو تا 1 ماه آینده در کشور چین هستند.

به‌تازگی اطلاعاتی از این گوشی تاشو در لیست‌های تأییدیه TENAA فاش شده‌اند. بر اساس جزئیات فاش شده توسط این تأییدیه، گوشی تاشوی جدید هواوی مجهز به نمایشگر بیرونی 6.5 اینچی و نمایشگر داخلی 8 اینچی خواهد بود. نرخ رفرش هر دو نمایشگر برابر با 90 هرتز است.

به نظر می‌رسد که چشم بادامی‌ها باز هم قصد استفاده از تراشه Kirin 9000 را در یک گوشی دیگر دارند. بنابراین دور از انتظار نیست که به دلیل تحریم‌های وضع شده بر علیه این شرکت شاهد ارائه یک گوشی پرچمدار 4G دیگر باشیم. انتظار می‌رود که دوربین اصلی این گوشی وضوح 50 مگاپیکسلی داشته باشد. دوربین سلفی نیز 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

گفته می‌شود که هواوی Mate X3 با HarmonyOS 2.0.1 به دست مشتریان خواهد رسید. باتری 4500 میلی‌آمپر‌ساعتی نیز وظیفه تأمین انرژی جدیدترین گوشی تاشوی هواوی را بر عهده می‌گیرد. این باتری احتمالا از فناوری شارژ 66 واتی پشتیبانی می‌کند.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی