کد خبر: ۲۶۹۱۲
|
۱۳ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۰

لپ تاپ Latitude 9430 دل معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ دل Latitude 9430 دل با تمرکز بر باتری و پشتیبانی از درگاه‌های مختلف معرفی شد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت دل اخیراً مدل Latitude 9430 را با تمرکز بر ارتباطات و باتری رونمایی کرده است، این لپ تاپ به عنوان محصولی فوق‌العاده توصیف شده است که مدل پایه آن با قیمت ۲.۲۴۵ دلار به فروش می‌رسد. این محصول برای کارمندان و کسب‌وکارهایی طراحی شده است که به دستگاهی قابل حمل و قدرتمند نیاز دارند.

لپ تاپ Latitude 9430 دل دارای نمایشگر ۱۴ اینچی با نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ و وضوح QHD+ است، به پردازنده نسل دوازدهم اینتل و گرافیک اینتل Irix X مجهز شده است و با حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی SSD همراه شده است. این محصول دارای دوربینی با کیفیت Full HD است.

لپ تاپ Latitude 9430 دل مجموعه گسترده‌ای از درگاه‌های ارتباطی را در دسترس کاربران قرار داده است. دیگر ویژگی مهم این محصول باتری آن است، که فقط در عرض ۴۰ دقیقه قادر است لپ تاپ را از صفر تا ۸۰ درصد شارژ کند. با این لپ تاپ، همیشه باتری کافی برای انجام کارهای خود در اختیار خواهید داشت. قیمت مدل پایه لپ تاپ Latitude 9430 دل از ۲.۲۴۵ دلار شروع می‌شود، سازمان‌هایی که این محصول را به صورت عمده از دل می‌خرند، می‌توانند به صورت بالقوه درمورد کاهش قیمت هر واحد آن با شرکت دل مذاکره کنند.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی