کد خبر: ۲۶۹۵۰
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

محدودیت جدید واتس آپ برای پیام

واتس آپ محدودیت‌هایی را برای ارسال پیام‌ها به چت‌های گروهی در نسخه بتا وضع کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، به نظر می رسد واتس آپ محدودیت های جدیدی را برای ارسال پیام ها به چت های گروهی دیگر در برنامه پیام رسانی iOS ایجاد کرده؛ تغییری که می تواند به کاهش انتشار اطلاعات نادرست کمک کند.

WABetaInfo گزارش می دهد که بتای واتس آپ برای iOS اکنون دارای یک ویژگی است که میزان دفعاتی که پیام فوروارد شده می تواند طی کند را محدود می کند. در حالی که کاربران تحت نسخه بتا می توانند یک پیام را یکبار به یک چت گروهی ارسال کنند، همان پیام را نمی توان به چت های گروهی دیگر ارسال کرد.

اسکرین شات داخل برنامه بیان می کند که پیام های فروارد شده فقط به یک چت گروهی ارسال می شوند. این گزارش می افزاید که این محدودیت فقط برای پیام هایی اعمال می شود که قبلاً ارسال شده اند، به این معنی که پیام نویس اصلی همچنان می تواند پیام اولیه را بدون همان محدودیت برای سایر کاربران ارسال کند.

در حالی که این ویژگی در نسخه بتا برنامه پیام رسانی ظاهر شده، مشخص نیست چه زمانی به نسخه عمومی منتقل می شود. با این حال، از آنجایی که به نظر می‌رسد تعداد بیشتری از کاربران بتا شاهد عرضه آن در هفته‌های آینده خواهند بود، ممکن است پس از مدت کوتاهی گسترش بیشتری پیدا کند.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی