کد خبر: ۲۷۰۰۲
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

فاش شدن اطلاعات گوشی جدید ریلمی

خبرها اطلاعاتی در مورد مشخصات گوشی Realme 9 4G SD680 از جمله حسگر اثر انگشت با ردیابی ضربان قلب و موارد دیگر را فاش کردند.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی قرارRealme 9 4G است ساعت 12:30 بعد از ظهر (به وقت محلی) در تاریخ 7 آوریل در هند رونمایی شود.  اطلاعات آن که هم در سایت خرده‌فروشی Flipkart و هم در وب‌سایت Realme India موجود است، مشخصات کلیدی دستگاه را فاش کرده‌اند. اکنون، Yogesh Brarv اطلاعاتی تمام مشخصات مهم Realme 9 4G را فاش کرده است.

مشخصات Realme 9 4G (شایعه شده)

Realme 9 4G با صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED FHD+ عرضه می شود که نرخ تازه سازی 90 هرتز را ارائه می دهد. Realme تایید کرده است که از نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتز و روشنایی 1000 نیت پشتیبانی می کند. اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای که در دستگاه موجود خواهد بود به عنوان ردیاب ضربان قلب دو برابر می‌شود.

چیپست اسنپدراگون 680 سوخت Realme 9 4G را تامین می کند. هر دو مدل دارای 128 گیگابایت حافظه UFS 2.2 هستند. مشخص نیست که آیا دستگاه دارای اسلات کارت microSD خواهد بود یا خیر.

پنل پشتی Realme 9 4G دارای یک واحد دوربین سه گانه است. این گوشی با یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو همراه خواهد بود. برای عکس های سلفی به دوربین جلویی 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

این گوشی با سیستم عامل اندروید 12 بوت می شود که با Realme UI 3.0 پوشانده می شود. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در آن قرار دارد که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. همچنین دارای جک 3.5 میلی متری هدفون خواهد بود.

Realme 9 4G دارای طراحی موسوم به Ripple Holographic Design است. ضخامت آن 7.99 میلی متر و وزن آن حدود 178 گرم است. این گوشی در رنگ های طلایی، سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

برچسب ها: ریلمی گوشی حسگر
ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی