کد خبر: ۲۷۰۳۷
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۵

آیا دکمه ویرایش به توییتر می آید؟

توییتر رسما تایید کرد که بالاخره یک ویژگی را که کاربران سال‌ها درخواست کرده بودند اضافه می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، تیم ارتباطی غول رسانه‌های اجتماعی در توییتی گفت که در سال گذشته روی این ویژگی کار می‌کرده است.

این شرکت به جای اینکه دکمه ویرایش را در اختیار همه قرار دهد، (همانطور که در مورد برخی ویژگی‌های دیگر انجام داده)اعلام کرد که قصد دارد آن را برای مشترکین Twitter Blue آزمایش کند. برای تایید بیشتر واقعیت این ویژگی، اشاره کرد که این ایده را از نظرسنجی ایجاد شده توسط ایلان ماسک، که به تازگی به عضویت هیئت مدیره توییتر منصوب شده است، دریافت نکرده است.

طرفداران توییتر به طور معمول روشی برای ویرایش توییت‌ها می‌خواهند تا بتوانند اشتباهات تایپی شرم‌آور و سایر اشتباهات را برطرف کنند.

جک دورسی، مدیرعامل سابق در سال 2018، گفت که تمایلی به اجرای این ویژگی ندارد زیرا به برخی از کاربران اجازه سوء استفاده از آن را می دهد تا پس از این واقعیت، توییت های بحث برانگیز خود را اصلاح کنند. استدلال او این بود که توییتر با زیبایی یک سرویس پیام کوتاه اس ام اس برنامه ریزی شده است و باعث می شود کاربران نتوانند آنچه را که در توییت های خود گفته اند پس بگیرند.

فیس‌بوک، اینستاگرام و دیسکورد در سال‌های اخیر یک ویژگی ویرایش اضافه کرده‌اند تا به کاربران خود اجازه دهند تا اشتباهات تایپی، خطاهای دستوری و سایر اشتباهات خود را پس از ارسال با کمترین مشکل برطرف کنند. توییتر تاکنون استثنا بوده است.

مشخص نیست که ویژگی ویرایش چه زمانی برای مشترکین توییتر در دسترس می‌شود یا چه زمانی به همه کاربران توییتر یا برنامه‌های تلفن همراه راه پیدا می‌کند.

ارسال نظرات
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
وبگردی