کد خبر: ۲۷۰۶۶
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۰

آنر مجیک 4 لایت با تراشه اسنپدراگون 695 رسما معرفی شد

آنر مجیک 4 لایت به صورت کاملا بی‌سروصدا معرفی شد. این هندست مدل جدیدی به‌شمار نمی‌رود و صرفا همان آنر X30 با نامی جدید قلمداد می‌شود؛ گجتی که با نام آنر X9 5G نیز در بازار قابل دسترس است.

به گزارش «نبض فناوری»، آنر مجیک 4 لایت اکنون با تنها یک پیکره‌بندی حافظه شامل 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در بازار فرانسه عرضه می‌شود. در این میان خریداران از میان 3 مدل رنگی آبی (Ocean Blue)، نقره‌ای (Titanium Silver) و مشکی (Midnight Black) می‌توانند گزینه رنگی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

توان پردازشی این اسمارت‌فون از طریق تراشه اسنپدراگون 695 تامین می‌شود. همچنین بایستی خاطرنشان کرد که آنر مجیک 4 لایت و آنر X9 5G همراه با سرویس‌های گوگل پلی روانه بازار می‌شوند؛ در حالی‌که آنر X30 به‌صورت انحصاری در بازار چین عرضه شده و از خدمات گوگل بی‌بهره است.

آنر مجیک 4 لایت مجهز به یک نمایشگر نسبتا بزرگ با طول قطر 6.81 اینچ، پنل IPS LCD، رزولوشن 1080×2388 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. ماژول دوربین پشتی احتمالا با هدف تقلید از سیستم دوربین چشمگیر آنر مجیک 4 طراحی شده است. با این‌حال پیکره‌بندی دوربین پشتی هندست کاملا ابتدایی بوده و شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. دوربین جلویی گوشی نیز از یک سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

آنر مجیک 4 لایت با تراشه اسنپدراگون 695 رسما معرفی شد

آنر مجیک 4 لایت در مدل‌های رنگی آبی (Ocean Blue)، نقره‌ای (Titanium Silver) و مشکی (Midnight Black)

باتری یکی از مشخصه‌های متمایزکننده میان آنر مجیک 4 لایت و سایر مدل‌های برتر این خانواده به‌شمار می‌رود. هندست لایت مجهز به یک باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی است. بنابراین شارژ 0 تا 80 درصدی باتری هندست احتمالا تنها 30 دقیقه زمان خواهد برد.

جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری آنر مجیک 4 لایت هنوز اعلام نشده است؛ اما به منظور اطلاع از این موضوع می‌توان فروشگاه رسمی آنر را مورد بررسی قرار داد. اسمارت‌فون آنر X9 5G با برچسب قیمتی 1300 رینگیت (275 یورو/ 310 دلار) در کشور مالزی عرضه شده است.

آنر مجیک 4 لایت با تراشه اسنپدراگون 695 رسما معرفی شد

آنر مجیک 4 لایت

روند رشد خانواده آنر نیز ادامه خواهد یافت؛ چرا که بر اساس پیش‌بینی‌ها اسمارت‌فون آنر پلی 6T نیز در روز 7 آوریل (18 فروردین ماه) در بازار چین عرضه می‌شود. در حال حاضر جزئیات محدودی پیرامون آنر پلی 6T منتشر شده است؛ اما بر اساس شنیده‌ها این هندست در ورژن‌هایی با تراشه Dimensity 800 و اسنپدراگون 778G عرضه خواهد شد.

آنر مجیک 4 لایت با تراشه اسنپدراگون 695 رسما معرفی شد

آنر پلی 6T

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی