کد خبر: ۲۷۰۸۵
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

اطلاعات شارژر اپل لو رفت

اپل به طور تصادفی اطلاعات یک شارژر 35 واتی دوگانه USB-C را فاش کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، اپل امروز به طور تصادفی یک سند پشتیبانی را فاش کرد که به طور خلاصه در وب سایت آن منتشر شد.

 این سند که توسط 9to5Mac مشاهده شد، این خبر را منتشر کرد که اپل در حال کار روی یک آداپتور برق جدید 35 واتی دو پورت USB-C است. مشخص نیست که اپل چه زمانی قصد دارد این لوازم جانبی را عرضه کند، اما سند پشتیبانی نشان می دهد که واقعاً وجود دارد.

شارژر احتمالاً از فناوری GaN (نیترید گالیوم) استفاده می کند اگرچه در سند پشتیبانی ذکر نشده است. این فناوری به دلیل تولید گرمای کمتر شناخته شده است، به این معنی که تولید کنندگان می توانند بدون ترس از آتش گرفتن، اجزا را به هم فشرده کنند. این می تواند به لوازم جانبی شارژ کوچکتر منجر شود. سال گذشته، دیجی‌تایمز گزارش داد که اپل در حال کار بر روی شارژرهای GaN با پورت‌های UBC-C است.

شارژرهای GaN موجود هستند و کوچکتر و سریعتر از شارژرهای USB-C هستند که اپل برای آیفون می فروشد. به طور معمول برای اپل، سند پشتیبانی به این نکته اشاره می کند که شارژر بدون کابل USB-C عرضه می شود. این سند مدتی پس از ارسال به سرعت حذف شد. ماه گذشته، مینگ-چی کو، تحلیلگر TF International در توییتی نوشت: «اپل ممکن است شارژر بعدی GaN خود را در سال 2022 عرضه کند که حدود 30 وات را پشتیبانی می کند و طراحی جدیدی دارد.

در این سند آمده است: از آداپتور برق دو پورت USB-C Apple 35W و کابل USB-C (شامل نمی‌شود) برای شارژ دستگاه خود استفاده کنید. یک کابل USB-C را به هر یک از درگاه‌های آداپتور برق وصل کنید و سپس آداپتور برق را محکم به پریز برق وصل کنید. سر دیگر کابل را به دستگاه خود وصل کنید.

این دستگاه می‌تواند با قدرت 35 وات، دو واحد آیفون، یک آیفون و یک اپل واچ یا ترکیبی از دستگاه‌های اپل را به طور همزمان شارژ کند. سریع ترین سرعتی که یک آیفون 13 پرو مکس می تواند با آن شارژ کند 27 وات است، بنابراین با 35 وات، می توانید مدل برتر آیفون را سریع شارژ کنید و اپل واچ را سریع شارژ کنید که می تواند این کار را با 5 وات انجام دهد.

اپل هنوز شارژر دو پورت عرضه نکرده است. بنابراین، این شارژر در حال ساخت است و به هر حال، لوازم جانبی از فناوری USB-C Power Delivery نیز پشتیبانی می کند.

برچسب ها: اپل شارژر آیفون
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی