کد خبر: ۲۷۱۳۲
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

نحوه مشاهده حیوانات سه بعدی در گوگل

گوگل در کنفرانس I/O خود در سال 2019 اعلام کرد که قصد دارد اشیاء واقعیت افزوده را به جستجو اضافه کند. از آن زمان، این شرکت چندین عنصر سه بعدی مانند حیوانات، دایناسورها، اشیاء فضایی و موارد دیگر را به جستجو اضافه کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، جستجوی حیوانات سه بعدی در جستجوی گوگل بسیار ساده است. اگرچه مدل سه بعدی این حیوان وضوح بالایی ندارد، اما همچنان درک بهتری نسبت به یک تصویر معمولی ارائه می دهد.

همچنین اگر گوشی هوشمند اندرویدی با اندروید 7.0 یا بالاتر یا iPhone/iPad با iOS 11 یا بالاتر دارید، می توانید مدل سه بعدی حیوان را در محیط خود قرار دهید. گزینه View in your space از دوربین شما استفاده می کند و به شما امکان می دهد مدل سه بعدی حیوان را در فضای خود مشاهده کنید. همچنین می توانید از این مدل عکس و فیلم کوتاه بگیرید. برای اینکه بدانید چگونه یک حیوان را به صورت سه بعدی در جستجوی گوگل ببینید، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید:

1.برنامه گوگل را در تلفن هوشمند Android یا iOS خود باز کنید.

2.حیوانی را که می خواهید به صورت سه بعدی ببینید را جستجو کنید.

3.به پایین اسکرول کنید و روی گزینه View in 3D در زیر توضیحات ضربه بزنید.

4.اکنون می توانید حیوانی را که جستجو کرده اید به صورت سه بعدی ببینید. اگر می خواهید حیوان را در فضای خود از طریق واقعیت افزوده (AR) مشاهده کنید، روی گزینه View in your space ضربه بزنید.

5.دوربین گوشی خود را روی یک سطح خالی که می‌خواهید حیوان را ببینید، بگیرید و به آرامی آن را حرکت دهید.

6.هنگامی که حیوان را از طریق دوربین خود در فضای خود مشاهده کردید، همچنین می توانید روی یک تصویر کلیک کنید یا از طریق دکمه شاتر در وسط، یک فیلم بگیرید.

برچسب ها: گوگل حیوان سه بعدی
ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی