کد خبر: ۲۷۱۳۳
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

ادعای کاربری درمورد به روز رسانی گوشی پیکسل

کاربر پیکسل 6 شواهدی را به اشتراک می‌گذارد که به‌زودی به‌روزرسانی پیکسل با ویژگی Face Unlock ارائه می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، برای اکثر کاربران سری Google Pixel 6، برخورد با اسکنر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر تجربه دردناکی بوده است. گوگل اسکنر را از طریق به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بهبود بخشیده است و ما انتظار داریم که گوگل به کار برای بهبود این ویژگی ادامه دهد. اما از ماه نوامبر، تیم پیکسل برای کسانی که پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو دارند در Mountain View ظاهراً روی راهی برای فعال کردن Face Unlock در جدیدترین مدل های پیکسل کار می کند.

Face Unlock در خط پیکسل 4 معرفی شد و تنها اسکنر بیومتریک در گوشی های 2019 گوگل بود (به عبارت دیگر، آن مدل ها اسکنر اثر انگشت نداشتند). این ویژگی مانند Face ID اپل، در Pixel 4 و Pixel 4 XL از نقشه‌برداری سه بعدی برای ارائه تشخیص چهره ایمن برای تأیید هویت کاربر برای باز کردن قفل تلفن، باز کردن برخی برنامه‌ها و تکمیل تراکنش‌ها با استفاده از پلتفرم‌های پرداخت تلفن همراه استفاده می‌کند.

گمانه‌زنی‌هایی وجود داشت که گوگل در کاهش ویژگی‌های فصلی پیکسل در آینده، Face Unlock را اضافه می‌کند و گمانه‌زنی‌های اولیه خواستار اضافه شدن آن فقط به Pixel 6 Pro بود. تاکنون، پس از دو بار افت ویژگی، Face Unlock ظاهر نشده است.

برای اولین بار، ممکن است شواهدی داشته باشیم که نشان دهد گوگل واقعاً روی Face Unlock کار می‌کند و می‌تواند به نسخه‌های پایه و پریمیوم پیکسل 6 بیاید.

بلافاصله، می‌شنویم که می‌گویید «تصویر یا این اتفاق نیفتاد». آرزوی شما فرمان ماست کاربر Reddit روی توپ بود و از راننده روزانه قبلی خود برای گرفتن عکسی که همراه با این داستان بود استفاده کرد. اسکرین شات نیست.

به خاطر داشته باشید که اگرچه یک سیستم تشخیص چهره را می‌توان از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزار فعال کرد، اما نقشه‌برداری سه‌بعدی نخواهد داشت (قطعات مورد نیاز برای این کار در مدل‌های پیکسل 6 گنجانده نشده است).

در این لحظه، انتخاب Face Unlock برای Pixel 6 یا Pixel 6 Pro شما هیچ کاری انجام نمی دهد. اگر قرار است گوگل اجازه تشخیص چهره را در این سری بدهد، باید گوشی ها را به روز کند. با توجه به اینکه هیچ کس دیگری این را گزارش نکرده است، به سختی می توان به طور قطعی گفت که چه معنایی دارد.

ارسال نظرات
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
وبگردی