کد خبر: ۲۷۱۶۱
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۵

هوندا می‌تواند تسلا را شکست دهد؟

شرکت هوندا موتور ژاپن در نظر دارد طی ۱۰ سال آینده ۸ تریلیون ین (۶۴ میلیارد دلار) را برای تحقیق و توسعه هزینه کند زیرا قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ بیش از ۳۰ مدل خودروی برقی را در سراسر جهان عرضه کند.

به گزارش «نبض فناوری»، اهدافی که امروز سه‌شنبه این شرکت ارائه کرد، نشان‌دهنده تلاش این خودروساز برای افزایش سریع بازار رو به رشد خودروهای الکتریکی و جایی است که این خودروسازان ژاپنی در معرض خطر عقب‌افتادن از شرکت‌های تازه وارد مانند تسلا و همچنین رقبای اروپایی و آمریکایی است.

هوندا همچنین افزود که قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ حدود دو میلیون وسیله نقلیه الکتریکی در سال تولید کند و بخش عمده سرمایه‌گذاری بر روی الکتریکی‌سازی و فناوری‌های نرم افزاری خواهد بود.

رویترز اعلام کرد، این شرکت اعلام کرد که حدود ۴۳ میلیارد ین برای تولید باتری‌های حالت جامد هزینه خواهد کرد و این هدف را از بهار ۲۰۲۴ آغاز می‌کند.

منبع/ ایسنا

ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی