کد خبر: ۲۷۱۸۷
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

مجموعه کاملی از چهار گوشی جدید گوگل پیکسل فاش شد

پایگاه‌داده گواهی FCC نه یک یا دو شماره مدل تلفن پیکسل، بلکه مجموعه کاملی از چهار عدد را منتشر کرد و کاربران را در مورد برنامه‌های آینده آن در سال 2022 شگفت‌زده کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، در کنفرانس Google I/O در ماه می، ما منتظر پیکسل 6a میان رده هستیم، در حالی که در پاییز گوگل می تواند پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو را معرفی کند، درست مانند سال گذشته که پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را در ماه نوامبر عرضه کرد.

FCC گوشی‌های GX7AS، GB17، G1AZG و GB62Z را ثبت کرده و فهرست کرده است که همه آنها از 5G، LTE، Wi-Fi 6E یا بلوتوث استفاده می‌کنند .

تصور کنیم که Google Pixel Fold نیز ممکن است در بین این چهار شماره مدل باشد.

GX7AS احتمالاً نشان‌دهنده Google Pixel 6a است، زیرا این دستگاه قبلاً در Geekbench با 6 گیگابایت رم و اندروید 12 به بیرون درز کرده بود و بقیه می‌توانند نسخه‌های آن برای اپراتورهای جدیدی باشند که در آنها ظاهر می‌شود.

در یادداشتی دیگر، شایعه‌ای وجود داشت مبنی بر اینکه گوگل تلاش خواهد کرد تا معرفی پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو را برای اوایل سال جاری به‌جای انتشار آن‌ها پس از عرضه آیفون‌های جدید به بازار عرضه کند. با این حال، ما شک داریم که گوگل سری 7 را همراه با پیکسل 6a در نمایشگاه I/O معرفی کند.

برچسب ها: گوگل پیکسل گوشی
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی