کد خبر: ۲۷۲۱۱
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۸

اطلاعاتی در مورد جانشین لپ تاپ سرفیس Go لو رفت

مایکروسافت می‌خواهد همه پروژه‌های خود که در حال توسعه هستند را از عموم مردم مخفی نگه دارد، اما اکنون اطلاعاتی در مورد برنامه هایی برای ایجاد جانشین برای Surface Laptop Go به بیرون درز کرده است و همه چیز بسیار باورپذیر به نظر می رسد.

به گزارش «نبض فناوری»، این خبر در Windows Central به بیرون درز کرد که سابقه خوبی برای اطلاعات داخلی دارد که در نهایت محقق می شود. به عنوان مثال، این وب سایت یکی از اولین وب سایت هایی بود که زنگ خطر را در مورد "بازسازی بزرگ رابط کاربری ویندوز 10" به صدا درآورد که در نهایت به ویندوز 11 تبدیل شد.

اکنون، این وب‌سایت با استناد به منابع خود اعلام کرده است که Surface Laptop Go جدید در دست ساخت است. مایکروسافت اسم رمز " Zuma" را به آن داده است، اما به احتمال زیاد در زمان عرضه فقط سرفیس لپ‌تاپ گو 2 نامیده می‌شود.

افشاکننده اظهار داشت که ممکن است نیازی به صبر طولانی برای دستیابی به آن نداشته باشید و Surface Laptop Go 2 در نیمه اول سال جاری عرضه خواهد شد و احتمالاً در ماه ژوئن اگر برنامه ها تغییر نکنند.

مایکروسافت از فصل بهار برای ارسال تازه‌سازی‌های جزئی محصولات خود استفاده می‌کند، بنابراین منطقی است که Surface Laptop Go 2 در این مدت معرفی شود.

شایعه شده است که این لپ تاپ با طیف کمی از مشخصات عرضه می شود. مدل پایه 549 دلار قیمت دارد، در حالی که پیشرفته ترین آن 899 دلار قیمت دارد. و لپ‌تاپ‌ها بدون هیچ تغییر بزرگی در فرمول Surface Laptop Go یک به‌روزرسانی نسبتاً جزئی خواهند داشت.

با توجه به اینکه مایکروسافت چقدر می‌خواهد این لپ‌تاپ را به سرعت تولید کند، ممکن است نشانه‌ای از این باشد که این شرکت می‌ترسد که ممکن است برتری خود را در برابر یک رقیب از دست بدهد.

در حالی که این خبر امیدوارکننده به نظر می رسد، اما هنوز یک درز اطلاعات است. به این ترتیب، ما فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا مایکروسافت به برنامه های خود برای عرضه جانشین Surface Laptop Go ادامه می دهد یا خیر.

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
وبگردی