کد خبر: ۲۷۲۱۳
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰

هزینه 9.5 میلیارد دلاری گوگل در چیست؟

گوگل امسال 9.5 میلیارد دلار برای مراکز داده و دفاتر هزینه خواهد کرد.

به گزارش «نبض فناوری»،  ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل گفت: سرمایه گذاری در دفاتر از همیشه مهمتر است، حتی در شرایطی که این شرکت از کارهای ترکیبی استقبال می کند.

گوگل روز چهارشنبه اعلام کرد که قصد دارد امسال حدود 9.5 میلیارد دلار برای دفاتر و مراکز داده ایالات متحده هزینه کند.  

ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل در یک پست وبلاگی می‌نویسد: «ممکن است افزایش سرمایه‌گذاری در دفاتر فیزیکی حتی در شرایطی که انعطاف‌پذیری بیشتری در نحوه کار خود داریم افزایش دهیم». با این حال، ما معتقدیم که سرمایه‌گذاری در محیط کارمان مهم‌تر از همیشه است و انجام این کار باعث می‌شود محصولات بهتر، کیفیت زندگی بهتر برای کارمندان و جوامع قوی‌تر ایجاد شود.»

طی پنج سال گذشته، گوگل بیش از 37 میلیارد دلار برای ایجاد زیرساخت های فیزیکی در 26 ایالت هزینه کرده است.

مانند بسیاری از شرکت های بزرگ، گوگل دفاتر خود را در اوایل سال 2020 تعطیل کرد زیرا همه گیری کرونا در سراسر ایالات متحده شیوع یافت. این شرکت سال گذشته، اعلام کرد که از یک "مدل نیروی کار ترکیبی" استفاده می کند که از کارکنان می خواهد حداقل مدتی را در دفتر بگذرانند. گوگل اعلام کرد که انتظار دارد حدود 20 درصد از کارمندانش به طور دائم از خانه کار کنند.

 

اکنون که کارمندان Google در حال بازگشت به دفتر هستند، گزارش شده است که این شرکت مزایایی مانند اسکوترهای رایگان را برای کمک به تسهیل انتقال ارائه می دهد.

برچسب ها: گوگل دفتر کار
ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی