کد خبر: ۲۷۳۱۵
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۰

کدام گوشی ها پس از عرضه آیفون 14 حذف خواهند شد

گزارش جدیدی می گوید که اپل پس از معرفی سری آیفون 14 در ماه سپتامبر تولید آیفون 11 را متوقف می کند.

به گزارش «نبض فناوری»،   اپل پس از معرفی آیفون 13 در سال گذشته، تولید آیفون 12 پرو و ​​آیفون XR را متوقف کرد و گزارش جدیدی می گوید که این شرکت پس از معرفی سری آیفون 14 در ماه سپتامبر، آیفون 11 را متوقف می کند.

اپل در سال 2020 تولید آیفون 11 پرو، آیفون 11 پرو مکس، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را متوقف کرده بود و اکنون، در حال بررسی حذف تدریجی دو مدل باقی مانده از آیفون 11 است.

اپل هنوز تصمیم خود را نهایی نکرده است و این امر تا حد زیادی به آیفون SE بستگی دارد. آیفون SE 2022 ماه گذشته عرضه شد و اگرچه تراشه جدید A15 Bionic را دارد و اتصال 5G را ارائه می دهد، اما به دلیل طراحی قدیمی اش فروش سختی دارد. قیمت این گوشی از 429 دلار شروع می‌شود و این شرکت نمی‌خواهد فروش آن توسط یکی از مدل‌های قدیمی‌تر به خطر بیفتد.

iDrop News می‌گوید که تقاضا برای آیفون 11 پس از عرضه آیفون SE افزایش یافته است، احتمالاً به این دلیل که مردم ترجیح می‌دهند 70 دلار بیشتر برای یک گوشی زیباتر با دو دوربین و یک تراشه نسبتاً سریع خرج کنند.

آیفون 12 که قیمت آن از 699 دلار شروع می‌شود، احتمالاً متوقف نخواهد شد، زیرا تا به امروز عملکرد خوبی دارد و ظاهراً ساخت آن ارزان‌تر است. اپل ممکن است پس از عرضه آیفون 14 قیمت خود را به 599 دلار کاهش دهد. مشخص نیست که آیا آیفون 12 مینی نیز باقی خواهد ماند. در این گزارش همچنین آمده است که فروش آیفون 13 همچنان ادامه خواهد داشت.

سری آیفون 14 احتمالاً در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد و با توجه به اینکه ناچ در مدل‌های Pro در نهایت برای طراحی مدرن‌تر حذف می‌شوند و همچنین سخت‌افزار دوربین جدیدی دریافت خواهند کرد که می‌تواند آنها را از بهترین‌های فعلی محبوب‌تر کند.

 

برچسب ها: اپل آیفون14 گوشی
ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی