کد خبر: ۲۷۳۱۶
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۵

درز شماتیک های آیفون 14| تفاوت ها بین 4 مدل چیست؟

امسال، آیفون 14 پرو 6.1 اینچی و آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی، طراحی جدیدی دارند، در حالی که مدل‌های معمولی، آیفون 14 ( 6.7 اینچی) و آیفون 14 مکس 6.1 اینچی طراحی سال 2022 را خواهند داشت.

به گزارش «نبض فناوری»،   حساب کاربری به نام Cosmic Ultra Machine (از طریق ShrimpApplePro) شماتیک هایی را ارسال کرده که اگرچه کل طرح را نشان نمی دهد، اما برای تایید برخی از شایعات قبلی خوب استو

اپل پس از عملکرد ضعیف در بازار، مدل مینی را به پایان رساند و آن را با یک مدل غیر پرو مکس که بالاتر از مدل پایه قرار می‌گیرد، جایگزین خواهد کرد.

نکته دیگری که به نظر می رسد این تصاویر تایید می کند این است که آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس برجستگی های قابل توجهی در دوربین خواهند داشت. ابعاد برآمدگی دوربین ظاهراً به دلیل شایعه شده حسگر دوربین 48 مگاپیکسلی جدید که قرار است جایگزین ماژول 12 مگاپیکسلی شود، افزایش یافته است.

درز شماتیک های آیفون 14| تفاوت ها بین 4 مدل چیست؟

اگرچه این سنسور با وضوح بالاتر می تواند شهرت آیفون را به عنوان بهترین تلفن افزایش دهد، اما تا 35 درصد بزرگتر از سنسوری است که جایگزین می شود و ارتفاع لنز 7P که روی آن قرار دارد نیز می تواند 5 تا 10 درصد افزایش یابد.

آیفون 14 و 14 مکس با برجستگی‌های دوربین نسبتاً کوچک‌تری عرضه می‌شوند و برخلاف نسخه‌های Pro که دارای سه دوربین هستند، انتظار می‌رود که سیستم دوربین دوگانه داشته باشند.

نمایشگر گوشی‌ها در این تصاویر به‌طور دقیق نشان داده نشده‌اند، اما خوشبختانه اطلاعات زیادی درز کرده است. احتمالا مدل‌های Pro دارای صفحه نمایش 120 هرتزی باشند که از سامسونگ و ال‌جی تهیه می‌شوند. همچنین انتظار می رود که Pros بر روی تراشه پیشرفته تر A16 Pro اجرا شود.

انتظار می‌رود که مدل‌های معمولی و مکس آیفون 14 تراشه A15 Bionic را نیز حفظ کنند، اگرچه احتمالاً اپل تغییراتی ایجاد کرده و آن را به A16 Bionic تغییر نام خواهد داد. خط جدید ممکن است قابلیت های ماهواره ای را نیز داشته باشد و رم پایه بیشتری نسبت به محدوده فعلی ارائه دهد.

برچسب ها: آیفون 14 اپل شماتیک
ارسال نظرات
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
وبگردی