کد خبر: ۲۷۳۲۵
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۲

معرفی بهترین جک پارکینگی موجود در بازار ایران

اهمیت جک پارکینگی زمانی احساس می‌گردد که تصور کنید صبح سرد زمستان است و پس از استارت زدن های متوالی بالاخره موتور خودرو شما روشن می‌شود.

آشنایی با بهترین جک های پارکینگی

اهمیت جک پارکینگی

اهمیت جک پارکینگی زمانی احساس می‌گردد که تصور کنید صبح سرد زمستان است و پس از استارت زدن های متوالی بالاخره موتور خودرو شما روشن می‌شود.

حالا باید در سرما از خودرو پیاده شده و درب پارکینگ را باز کنید و پس از خروج خودرو از محوطه پارکینگ، در حالی که موتور خودرو روشن مانده است و سوز باد سرد به شما برخورد می‌کند بار دیگر پیاده شوید و درب پارکینگ را ببندید و با خود می‌گویید کاش لازم نبود پیاده شوم و درب خودش بسته می‌شد.

متاسفانه موارد متعددی وجود دارند که افراد سودجو از این شرایط سوء‌استفاده می‌کنند و خودرویی که در حال روشن مانده است را به سرقت می‌برند. اگر شما هم چنین مشکلی را دارید حتما به دنبال یک جک پارکینگی خوب هستید، پس باید معیار‎های انتخاب جک پارکینگی را بدانید.

اهمیت جک پارکینگی

معیارهای انتخاب جک پارکینگی مناسب به نقل از بی ام اس کالا:

محل نصب جک پارکینگی

اولین قدم در این که شما از چه نوع جک پارکینگی استفاده کنید، محل نصب جک پارکینگی می‌باشد. بدین صورت که باید مشخص شود محل نصب، محیطی مسکونی، باغ و یا تجاری می‌باشد و میزان تردد روزانه و در هر ساعت به طور تخمینی به چه صورت می‌باشد.

 

جک‌های پارکینگی بر اساس تردد در 2 دسته کم تردد و پر تردد تقسیم بندی می‌شوند. به طور مثال برای اماکن مسکونی، باغ ها و مجتمع‌های تجاری با تعداد واحد کمتر از 12 واحد و میزان تردد روزانه تا 100 مرتبه سیکل باز و بسته شدن در دسته جک‌های پارکینگی کم تردد قرار می‌گیرند. مجتمع‌های مسکونی، برج‌های اداری و تجاری، ساختمان‌های دولتی و نظامی به دلیل وجود پرسنل و تردد بالا در دسته جک‌های پارکینگی پرتردد قرار می‌گیرند.

همچنین بی ام اس کالا دوره‌‌ی نصب جک پارکینگی برگزار می‌کند که اگر شما هم علاقه مند به یادگیری نصب انواع درب‌های اتوماتیک هستید می‌توانید از پکیج دوره آموزشی نصب جک پارکینگی بی ام اس کالا استفاده کنید.

ابعاد و وزن در پارکینگ

دومین فاکتور تعیین کننده انتخاب مناسب جک پارکینگی، نوع درب ورودی است. درب‌های ورودی در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و تغییر در ابعاد منجر به تغییر در وزن و سبک یا سنگین بودن درب‌ها می‌شوند. بنابراین جک‌های پارکینگی بازویی در انواع کورس کوتاه و کورس بلند تولید می‌شوند تا عملکردی مناسب برای درب‌های متنوع داشته باشند.

جک‌های پارکینگی کورس کوتاه قادر به باز کردن درب‌هایی با وزن تا 350 کیلوگرم و عرض دهانه تا 3.5 متر می‌باشند. همچنین جک‌های پارکینگی که در کلاس کورس بلند طبقه بندی می‌شوند درب‌هایی عریض با عرض 5.5 تا 6 متر و وزنی معادل هر لت 300 کیلوگرمی را باز و بست کنند.

همچنین لازم به ذکر است چنانچه درب ورودی به بیرون باز می‌شود و عرض دهانه بیشتر از 3 متر می‌باشد، لازم است از جک‌های پارکینگی کورس بلند استفاده شود.

مقدار بودجه برای خرید جک پارکینگی

فاکتور سوم و عامل تعیین‌کننده‌ای که باعث انتخاب نهایی قیمت جک پارکینگی مناسب می‌شود مقدار هزینه‌ای است که شما برای اتوماتیک کردن درب پارکینگ خود در نظر گرفته‌اید. خرید اینترنتی جک پارکینگی از بی ام اس کالا علاوه بر اینکه دارای ارسال یک روزه است دارای گارانتی 2ساله و تضمین پایین ترین قیمت می باشد که شامل 7 روز ضمانت مرجوعی نیز می شود.

اصلا جک پارکینگی چگونه کار می کند؟

مکانیسم عملکرد کلیه جک‌های پارکینگی مبتنی بر جریان الکتریسیته به موتور الکترومکانیکی یا پمپ هیدرولیکی است. بنابراین جک‌های پارکینگی بازویی در نوع الکترومکانیکی و هیدرولیکی تولید می‌شوند.

ویژگی‌های جک پارکینگ بازویی هیدرولیکی

در جک هیدرولیکی نیرویی بر روغن موجود در استوانه کوچک وارد و سبب انتقال روغن غیر قابل تراکم به استوانه بزرگ می‌شود که نتیجه آن فشار روغن بر روی استوانه بزرگ و بلند شدن بار روی استوانه می‌شود.

مکان های مورد استفاده جک های هیدرولیکی

جک‌های هیدرولیکی عموما به منظور استفاده در مجتمع‌های مسکونی و اداری پرتردد استفاده می‌شوند. اما قیمت این نوع جک‌های در اتوماتیک پارکینگ بسیار بالاتر از مدل‌های الکترومکانیکی می‌باشد. در ضمن در درب‌های هیدرولیکی برای امنیت بیشتر و قرار گرفتن لنگه درب‌ها به روی هم از قفل برقی استفاده می‌شود.

ویژگی‌های جک پارکینگ بازویی الکترومکانیکی

مکانیسم حرکت این نوع از جک ها همان سیستم گیربکس مکانیکی است که به وسیله چرخ دنده صورت می گیرد. واضح است که مکانیزم حرکت این نوع از جک ها بر اساس برق و مکانیک می باشد که حرکت چرخشی را به حرکت خطی تبدیل می‌کند.

شرکت‌های داخلی نیز به علت درخواست و طرفداران زیاد این نوع از جک‌ها اقدام به تولید جک‌های با کیفیتی کرده‌اند. قدرت جک‌های الکترومکانیکی نیز مناسب و قیمت آن‌ها نسبت به جک‌های هیدرولیکی به صرفه‌تر می‌باشد.

معرفی انواع جک پارکینگی مناسب ویلایی، آپارتمان، مجتمع

جک‌های پارکینگی که در زیر معرفی می‌شود جزو پرمصرف‌ترین‌ها در آپارتمان‌ها و مجتمع‌های ایرانی هست که با ارائه توضیحاتی در رابطه با کیفیت و ویژگی‌های هر یک، اطلاعات لازم برای خرید این جک‌های در پارکینگ را در اختیار شما قرار خواهیم داد. تا با کمترین قیمت ممکن، بهترین خرید را داشته باشید و بیشترین و مناسب‌ترین کارایی را برای باز و بسته کردن درب‌های آپارتمانی یا ویلایی خود انتخاب نمایید. البته قابل ذکر نیز هست که عوامل زیر تاثیر بسزایی در انتخاب نوع جک پارکینگی را دارا می‌باشند.

  • وزن هر لنگه درب
  • تعداد تردد در شبانه‌روز
  • عرض هر لنگه درب

جک درب پارکینگی سیماران مدل فراز اس S4

اگر بخواهیم بین تولیدات ایرانی یکی از قدیمی‌ترین، با کیفیت‌ترین، بهترین و مناسب‌ترین قیمت جک‌های پارکینگی را که استفاده و نصب می‌شود را مثال بزنیم، جک پارکینگی سیماران فراز اس S4 می‌باشد. این جک تولید داخلی ایران، تولید کارخانه سیماران است که با پشتوانه و تجربه چندین ساله همواره محصولات با کیفیتی را ارائه کرده است. وقتی محصولی از سیماران را خریداری می‌کنید، خیالتان از کیفیت و گارانتی آن راحت است.

جک پارکینگی فراز اس برای در هایی که هر لنگه‌ی آن تا 2.75 متر و وزن آن تا 300 کیلوگرم بوده، مناسب است. اگر ساکن آپارتمانی تا 10 واحد هستید می‌توانید با خیال راحت از این جک پارکینگی استفاده کنید.

جک پارکینگی سیماران فراز اس

جک در پارکینگی میلان مدل mohest 400

شاید بتوانید یکی از موفق‌ترین کارخانه‌های ایرانی در تولید جک پارکینگی با کیفیت و محبوب بعد از سیماران را میلان دانست.

بازوهای میلان مشابه لیدر4 و با کیفیت بالایی ساخته شده است که عملکرد بسیار مناسبی حتی بر روی درب‌های سنگین و ویلایی دارد. مدار فرمان آن هم از لحاظ سیم‌بندی و تنظیمات شباهت خیلی زیادی به مدار فرمان‌های q70 و q60 دارد.

اگر بازوهای میلان با زاویه‌ی مناسبی نسبت به درب نصب شوند برای درب‌های کوچکتر نیاز به قفل برقی یوتاب دارید که مسئله‌ی جک‌های پارکینگی را برطرف می کند.

جک پارکینگی میلان 400

جک پارکینگی وی تو کالیپسو v2 calypso

جک وی تو کالیپسو محصول شرکتی ایتالیایی است که سهم بازار خوبی در بازار ایران کسب کرده است و علت آن هم قیمت مناسب و کارایی سیستمی بالا و همچنین ظاهر خاصی که دارد است که مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است.

این برند به دلیل فراوانی قطعات و خدماتش در ایران گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی ارائه می‌دهد.

جک پارکینگی V2 کالیپسو

جک پارکینگی بی اف تی مدل Phobos BT

کمپانی BFT شرکتی ایتالیایی است انواع محصولات پارکینگی را نظیر راهبند، جک پارکینگی ریلی و جک پارکینگی بازویی تولید می‌کند. و سا‌ل‌ها که محصولات باکیفیت خود را در بازار ایران عرضه می‌کند.

جک BFT حساسیت نسبتا بالایی دارد که توسط مهندسین طراحی تولید و تست شده‌اند. مدل جک پارکینگی BT ظاهری مناسبی دارد و از این جک برای درب‌های متوسط تا سبک استفاده می‌شود و برای درب‌های بزرگ و سنگین استفاده از آن چندان توصیه نمی‌شود.

برای دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت جک‌های پارکینگی می‌توانید از فروشگاه اینترنتی بی ام اس کالا مشاوره رایگان دریافت کنید.

جک پارکینگی بی اف تی .jpg

سخن پایانی

 

با داشتن جک پارکینگی در ساختمان می‌توانید جلوی بسیاری از اتفاقات ناگوار را بگیرید و نسبت به گذشته راحت‌تر و سریع‌تر درب پارکینگ را باز و یا بسته کنید. سعی کنید همیشه بهترین موارد را انتخاب کنید تا اطمینان خاطر بیشتری نسبت به محصول خود داشته باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت محصولات می‌توانید با مراجعه به سایت بی ام اس کالا به آدرس (www.bmskala.com)  از متخصصین این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
وبگردی