کد خبر: ۲۷۳۳۴
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۰

خودروی هیبریدی برقی هوندا عرضه شد

زیرمجموعه شرکت هوندا در هند یک خودروی هیبریدی سدان عرضه کرده که مجهز به دوربین است تا ایمنی راننده در جاده را ارتقا دهد.

به گزارش «نبض فناوری»، گیزموچاینا اعلام کرد، شرکت «هوندا کارز ایندیا» خودروی سدان e:HEV را در این کشور عرضه کرده است. این خودروی هیبریدی برقی قابلیت صرفه جویی در سوخت فوق العاده ای دارد. شرکت هوندا ادعا می کند e:HEV می تواند به ازای هر لیتر سوخت مسافت ۲۶.۵ کیلومتر را طی کند.

این نخستین خودروی هیبرید برقی هوندا در هند به حساب می آید و شرکت امیدوار است تا بتواند تقاضا برای چنین خودروهایی را برآورده کند.

در حال حاضر «هوندا کارز ایندیا» پیش سفارشe:HEV را آغاز کرده و پیش بینی می شود در می ۲۰۲۲ میلادی خودروها به مالکان تحویل داده شوند. وسیله نقلیه هیبریدی مذکور دارای سیستم هیبریدی دو موتوره خود شارژ متصل که به یک موتور بنزینی با ظرفیت ۱.۵ لیتر است.

چند ویژگی دیگر نیز در خودرو برقی هیبریدی جدید به کار می روند. این خودرو مجهز به یک دوربین با کیفیت بالا است که ایمنی راننده هنگام تردد ارتقا می دهد. این دوربین می تواند چشم اندازی با زاویه باز فراهم و به اسکن جاده پیش رو نیز کمک می کند. علاوه برآن هنگامیکه ریسک تصادف وجود دارد، به راننده هشدار می دهد.

شرکت مذکور یکی از زیر مجموعه های هوندا است و قصد دارد با پروژه های برتر خود به یکی از تولید کنندگان اصلی خودرو در هند تبدیل شود. همچنین این شرکت تصمیم دارد تا ۲۰۳۰ میلادی ۳۰ مدل خودروی برقی در سراسر جهان عرضه کند.

منبع/ مهر

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی