کد خبر: ۲۷۳۳۹
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

راهکار شرکت فین تک FIS برای پذیرش در بازار رمزارز

شرکت فین تک FIS برای تقویت پذیرش کریپتو در بازارهای سرمایه در سطح جهان به Fireblocks ملحق می شود.

به گزارش «نبض فناوری»،   شرکت فین‌تک FIS برای تسریع پذیرش کریپتو در صنعت بازار سرمایه با امکان دسترسی همه کسب‌وکارها به بزرگترین مکان‌های معاملات ارز دیجیتال، ارائه‌دهندگان نقدینگی، میزهای وام‌دهی و برنامه‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) به فایربلاک پیوسته است.

طبق تحقیقات FIS، تحقیقات اخیر نشان داده است که 69 درصد از سرمایه گذاران نهادی در ایالات متحده مایلند از دارایی های دیجیتالی به عنوان بخشی از سبد سرمایه گذاری خود استفاده کنند.

مشتریان بازار سرمایه FIS با استفاده از پلتفرم Fireblocks، می‌توانند دارایی‌های دیجیتال را جابه‌جا، ذخیره و منتشر کنند و به فناوری کیف پول دارایی‌های دیجیتال، شبکه انتقال دارایی و ابزارهایی برای دسترسی به سهام، DeFi و سایر اشکال پیشرفته‌تر قرار گرفتن در معرض دارایی‌های دیجیتال دسترسی پیدا کنند.

ناصر خدری، رئیس بازار سرمایه در FIS می‌گوید: «با تبدیل شدن ارزهای دیجیتال به جریان اصلی، شرکت‌های بازار سرمایه تا حد زیادی از یک مقصد واحد سود می‌برند که به آنها کمک می‌کند تا طبقات زیادی از دارایی‌های دیجیتال را مدیریت کنند. این قرارداد جدید و هیجان‌انگیز، دلیلی بر تعهد ما به سرمایه‌گذاری در رشد قابلیت‌های دارایی دیجیتال برای پایگاه مشتریان جهانی‌مان است.

در همین حال، مایکل شالوف، مدیرعامل Fireblocks، می‌افزاید: «مشارکت استراتژیک با FIS، فناوری Fireblocks را به تقریباً هر نوع مؤسسه طرف خرید، طرف فروش و شرکتی در دارایی‌های سنتی می‌آورد. ما با هم، راهی سریع را برای مشتریان فعلی و آینده‌نگر FIS فراهم می‌کنیم تا بتوانند عملیات دارایی دیجیتال خود را انجام دهند و شروع به استفاده از این بازارهای رو به رشد کنند.»

FIS که راه‌حل‌های فنی را برای بازرگانان، بانک‌ها و شرکت‌های بازار سرمایه در سطح جهان ارائه می‌کند، برنامه‌هایی برای گسترش بیشتر سبد پیشنهادی دارایی‌های دیجیتال و رمزارز خود برای مشتریان در چندین بازار.

علاوه بر این، FIS اخیراً از یک مرکز بانکی به عنوان یک سرویس پرده برداری کرده است که بانک ها، اتحادیه های اعتباری و فین تک ها را قادر می سازد تا بانکداری دیجیتال و اکوسیستم های پرداخت را ایجاد کنند. این هاب مجموعه کاملی از قابلیت‌های بانکی و پرداخت را برای مؤسسات در هر اندازه‌ای فراهم می‌کند و فرصت‌های بیشتری را برای ارائه راه‌حل‌های مالی تعبیه‌شده برای تجارب مشتریان برتر فراهم می‌کند.

ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
وبگردی