کد خبر: ۲۷۳۴۰
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۵

شرکت گوگل با کیف پول جدید وارد می شود

به نظر می رسد گوگل پس از اینکه اپلیکیشن گوگل والت(کیف پول گوگل) را به بخشی از گوگل پلی تبدیل کرد، به شکلی روی بازگرداندن کیف پول کار می کند.

به گزارش «نبض فناوری»،  این شرکت در حال ایجاد یک رابط کیف پول برای خدمات گوگل پلی است که به عنوان راهی برای دسترسی و مدیریت کارت‌های پرداخت و حمل‌ونقل و موارد دیگر عمل می‌کند.

در حال حاضر، بیشتر این موارد را در Google Pay مدیریت می شوند و به نظر می‌رسد که بتوانید از داخل آن برنامه به رابط کاربری جدید Wallet دسترسی پیدا کنید. همچنین به نظر می‌رسد که کارت‌هایی که در Wallet خود قرار می‌دهید از جاهای دیگر قابل دسترسی خواهند بود، زیرا اسکرین‌شات‌ها پیوندی را نشان می‌دهند که می‌گوید «یاد بگیرید چگونه مجوزهای کیف پول خود را در سراسر Google نشان می‌دهند».

Google Wallet به عنوان برنامه پرداخت NFC گوگل در سال 2011 شروع به کار کرد و به عنوان مکانی برای ذخیره کارت های پرداخت به صورت دیجیتال عمل می کرد. در طول عمر خود، به عنوان یک سرویس پرداخت دیجیتالی (و گاهی فیزیکی) در طول سال ها تکامل یافت تا به نوعی رقیب Venmo شود. این برنامه از آن زمان به بعد به طور کامل اصلاح شده و بسیار بیشتر از برنامه ای است که برای ارسال پول به دوستان و ذخیره کارت های دیجیتال خود استفاده می کنید.

این انتقال برای برخی گیج‌کننده بوده است و این واقعیت که Google Pay تلاش می‌کند همه چیز مربوط به پرداخت‌ها را مدیریت کند احتمالاً کمکی نمی‌کند. اگر این شرکت والت را به عنوان مکانی جداگانه برای مدیریت کارت‌های شما بازگرداند، می‌تواند به تمرکز تجربه Google Pay به سمت پرداخت در فروشگاه‌ها و ارسال پول برای دوستان کمک کند.

ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
وبگردی