کد خبر: ۲۷۳۴۱
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

معرفی ویژگی جدید تلگرام

تلگرام اکنون به شما امکان می دهد هر صدایی را برای اعلان های خود تنظیم کنید.

به گزارش «نبض فناوری»،  تلگرام در آپدیت جدیدی اعلام کرد که به کاربران این امکان را می دهد تا هر صدایی را به عنوان زنگ اعلان خود تنظیم کنند. می توانید از فایل های صوتی کوتاه آپلود شده از تلفن خود استفاده کنید و پیام های صوتی را به عنوان زنگ های اعلان از یک چت ذخیره کنید.

تلگرام می گوید در حال حاضر از فایل های صوتی و پیام های صوتی زیر 300 کیلوبایت و کمتر از پنج ثانیه پشتیبانی می کند. می‌توانید از منوی Settings > Notifications and Sounds، صدا را به چت‌های خاص یا کل گروه‌های چت اختصاص دهید.

تلگرام به غیر از زنگ های اعلان سفارشی، مدت زمان بی صدا سفارشی را نیز در نظر گرفته است. قبلاً فقط می‌توانستید اعلان‌ها را برای یک ساعت، هشت ساعت یا دو روز بی‌صدا کنید، اما به‌روزرسانی جدید گزینه‌های بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. اکنون اگر می‌خواهید اعلان‌ها را به عنوان مثال در طول 30 دقیقه‌ ، یا حتی برای یک دوره دو ماهه طولانی‌تر موقتاً متوقف کنید، این ویژگی کمی کاربردی‌تر است. این به‌روزرسانی شامل افزایش‌های بیشتری برای تایمر حذف خودکار است، که به طور خودکار پیام‌ها را در یک چت در یک زمان خاص ناپدید می‌کند.

تلگرام همچنین برخی تغییرات خاص سیستم عامل را اعمال کرده است، از جمله بهبود ترجمه درون برنامه ای در iOS که به اندازه نسخه اندروید تلگرام از زبان ها پشتیبانی می کند. برنامه پیام‌رسانی اکنون به شما امکان می‌دهد اندازه پنجره پخش‌کننده را در حالت تصویر در تصویر در اندروید تغییر دهید و به شما این امکان را می‌دهد که از ژست‌های حرکتی برای تغییر اندازه پنجره استفاده کنید یا دکمه «X» را برای بستن صفحه فشار دهید.

برچسب ها: تلگرام اعلان
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
وبگردی