کد خبر: ۲۷۳۸۸
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

بازی استپن، ترند امروز دنیای رمزارز چیست؟|با دویدن کوین جمع کنید

قیمت امروز ارز دیجیتال استپن با حجم معاملات 24 ساعته 3,947,532,279 دلار برابر 3.40 دلار آمریکا است. استپن در 24 ساعت گذشته 4.59 درصد افزایش یافته است.

به گزارش «نبض فناوری»،  بازی STEPN بر اساس پلتفرم گیمفای (GameFi) مبتنی بر بلاک چین است. این بازی با هدف تشویق مردم به سلامت و تناسب اندام طراحی شده است؛ به صورتی که در این بازی باید راه بروید و ارز دیجیتال GMT، که کوین بومی این بازی است، دریافت کنید.

STEPN یک برنامه سبک زندگی Web3 با عناصر اجتماعی سرگرم کننده و طراحی بازیگونه سازی است. کاربران مجهز به کفش‌های کتانی NFT  پیاده‌روی، دویدن یا دویدن در فضای باز برای به دست آوردن GST، را تجربه می کنند که می‌تواند برای بالا بردن سطح و ساختن کفش‌های کتانی جدید استفاده شود.

بازیکن می تواند انتخاب کند که کفش های ورزشی NFT خود را در بازار درون برنامه ای اجاره کند یا بفروشد. درآمد GST کاربران در کیف پول درون برنامه ای ذخیره می شود که دارای عملکرد تعویض داخلی است.

چه کسی خالق STEPN است؟

STEPN توسط Find Satoshi Lab، یک استودیوی فین تک مستقر در استرالیا ایجاد شده است. این تیم در سال 2021 برنده بازی Solana Ignition Hackathon Track شد و بخشی از گروه DeFi Alliance Gaming است.

اگر می‌خواهید بدانید که STEPN را با نرخ فعلی از کجا بخرید، بهترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال برای معامله در سهام STEPN در حال حاضر Binance، OKX، CoinTiger، Bybit و DigiFinex هستند.

توکن گرین متاورس چیست (GMT

GMT توکن حاکمیتی STEPN با عرضه محدود 6 میلیارد توکن است.

چه زمانی باید توکن های گرین متاورس (GMT) را بخریم؟

بازیکنان برای دسترسی به ویژگی‌های ارائه شده توسط STEPN، مانند کفش‌های ورزشی با کیفیت بالا، ارتقاء جم‌های با کیفیت بالا و شرکت در رأی‌گیری حکومتی، GMT می‌خرند تا در برنامه STEPN از آن ها استفاده کنند.

 

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی