کد خبر: ۲۷۳۹۷
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۶

برپایی پاویون شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش طی روزهای 19 تا 22 اردیبهشت ماه سال جاری با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، روابط‌ عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام کرد، علاقمندان برای حضور در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه می‌توانند تا 5 اردیبهشت ماه جاری جهت ثبت‌نام به سامانه غزال به آدرس ghazal.inif.ir مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09120398168 تماس بگیرند.

پاویون شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش طی روزهای 19 تا 22 اردیبهشت ماه سال جاری برپا می‌شود و ظرفیت حضور شرکت‌ها در این پاویون محدود است.

شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه‌های شهر هوشمند، هوش مصنوعی، فناوری‌های بانکی، اینترنت اشیاء، اقتصاد دیجیتال و رمزارزها و زیرساخت و تجهیزات مخابراتی در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

لازم به ذکر است برپایی پاویون‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های داخلی یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان است که طی آن شرکت‌های منتخب می‌توانند از تخفیف 90 درصدی در تامین هزینه‌های مربوط به شرکت در نمایشگاه‌ها برخوردار شوند و به معرفی محصولات و دستاوردهایشان بپردازند.

برپایی پاویون شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی