کد خبر: ۲۷۴۱۸
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۰

کیسه‌های نانویی که مواد غذایی را تازه نگه می‌دارند

بسته بندی آسان و کم حجم مواد غذایی از یک سو و محافظت بهینه از‌ آنها برای افزایش مدت زمان ماندگاری از سوی دیگر، عواملی هستند که متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان را به فکر طراحی و تولید محصول جدیدی انداخت که با نام «کیسه نانوی تازه نگهداره» روانه بازار شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، بسته بندی آسان و کم حجم مواد غذایی از یک سو و محافظت بهینه از‌ آنها برای افزایش مدت زمان ماندگاری از سوی دیگر، عواملی هستند که متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان را به فکر طراحی و تولید محصول جدیدی انداخت که با نام «کیسه نانوی تازه نگهدارنده» روانه بازار شده است.

استفاده از نانوذرات درساخت این نوع از کیسه‌ها باعث شده است، میزان ماندگاری مواد غذایی به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند و حتی سبزیجات و میوه‌ها بتوانند تازگی خودشان را تا مدت‌ها حفظ نمایند.

ابعاد کیسه نانوی تازه نگهدارنده به گونه‌ای طراحی شده است که اندازه‌ای بهینه داشته باشد و اقلامی مانند کاهو و کرفس را نیز به سادگی بتوان درون آن قرار داد. یکی دیگر از ویژگی‌های متمایز کننده این محصول دسته‌های آن است که به کاربر امکان خارج‌سازی کامل هوای کیسه و گره‌ زدن دسته‌ها را می‌دهد.

کیسه تازه‌ تازه نگهدارنده مواد غذایی شرکت پاکان پلاستکار، اولین و تنها نمونه از این محصول در کشور است که موفق به اخذ مجوز «سازمان غذاو دارو» شده است.

منبع/ فارس

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی