کد خبر: ۲۷۶۱۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

ترفند مایکروسافت برای جذب کاربر اج

مایکروسافت به طور مداوم سعی کرده است تا افراد بیشتری را به استفاده از اج ترغیب کند. برخی از راه‌هایی که آن هدف را دنبال کرده است نسبت به سایرین کمتر مورد استقبال قرار گرفته است، اما آخرین تلاش آن برای انجام این کار می‌تواند یک افزودنی مفید به نرم‌افزار باشد.

به گزارش «نبض فناوری»، در یک صفحه پشتیبانی که توسط The Verge مشاهده شد، شرکت  مایکروسافت فاش کرد که در حال اضافه کردن یک سرویس VPN داخلی رایگان با نام Edge Secure Network به مرورگر وب خود است.

این شرکت می گوید این ابزار اتصال اینترنت شما را رمزگذاری می کند. می توانید از این قابلیت برای محافظت از داده های خود در برابر ارائه دهنده خدمات اینترنتی خود استفاده کنید. مانند اکثر VPN ها، می توانید از Edge Secure Network نیز برای پوشاندن موقعیت مکانی خود استفاده کنید و دسترسی به خدماتی را که ممکن است در کشوری که در آن زندگی می کنید مسدود شوند، ممکن می سازد.

اگر که اغلب در حال سفر هستید، به احتمال زیاد Edge Secure Network جایگزین VPN پولی نمی‌شود. این ویژگی شما را به 1 گیگابایت استفاده از داده در ماه محدود می کند. همچنین شایان ذکر است که برای استفاده از این سرویس به یک حساب کاربری مایکروسافت نیاز دارید. مایکروسافت هنوز آزمایش VPN را آغاز نکرده است. اما هنگامی که این ویژگی در دسترس قرار گرفت، می‌توانید آن را از طریق نماد سه نقطه Edge فعال کنید. گزینه جدیدی با عنوان " Secure Network " در VPN روشن می شود. پس از اتمام مرور، دوباره به طور خودکار خاموش می شود.

ارسال نظرات
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی