کد خبر: ۲۷۸۰۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۲

بیت کوین به پایین ترین ارزش خود از ژانویه رسید

بیت کوین در روز دوشنبه به پایین‌ترین سطح خود از ژانویه سقوط کرد زیرا رکود بازارهای سهام همچنان به ارزهای دیجیتال آسیب می‌رساند، ارزهایی که در حال حاضر مطابق با دارایی‌های به اصطلاح پرخطر مانند سهام‌های فناوری معامله می‌شوند.

به گزارش «نبض فناوری»، بیت کوین در معاملات صبحگاهی به 33,266 دلار سقوط کرد و پایین ترین سطح را از ژانویه 32,951 دلار تجربه کرد. سقوط به زیر این سطح کمترین میزان از جولای سال گذشته خواهد بود.

سپس با کاهش 1.4 درصدی در حدود 33500 دلار معامله شد.

مت دیب، مدیر عامل پلتفرم رمزنگاری Stack Funds مستقر در سنگاپور گفت: «من فکر می‌کنم همه چیز در کریپتو هنوز به عنوان ریسک طبقه‌بندی می‌شود و مشابه آنچه که در نزدک دیده‌ایم، اکثر ارزهای دیجیتال در حال سقوط هستند.»

گروه نزدک اوام‌اکس ( شرکت چندملیتی و آمریکایی خدمات مالی است، که مالک و مجری بازار بورس نزدک و هشت بازار بورس اوراق بهادار دیگر، در اروپا است)هفته گذشته 1.5 درصد سقوط کرد و تا به امروز 22 درصد از دست داده استمعاملات آتی نزدک در معاملات صبح دوشنبه 0.8 درصد دیگر کاهش یافت.

دیب گفت سایر عوامل کاهش در آخر هفته نقدینگی پایین بازار کریپتو در آخر هفته ها بود و همچنین ترس کوتاه مدت از اینکه استیبل کوین الگوریتمی به نام Terra USD (UST) می تواند پیوند خود را با دلار از دست بدهد.

استیبل کوین ها توکن های دیجیتالی هستند که با سایر دارایی های سنتی، اغلب به دلار آمریکا متصل می شوند.

اتر، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان که زیربنای شبکه اتریوم است، روز دوشنبه به 2421 دلار سقوط کرد که پایین‌ترین قیمت از اواخر فوریه است.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی