کد خبر: ۲۷۸۱۲
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

بیکری توکن چیست؟

روز گذشته قیمت BakeryToken برابر 0.419594 دلار آمریکا (با حجم معاملات 24 ساعته 44،349،252 دلار) بود. قیمت بیکری توکن در 24 ساعت گذشته 17.47 درصد کاهش داشته است.

به گزارش «نبض فناوری»،  بیکری توکن که در سپتامبر 2020 راه اندازی شد، بخشی از اکوسیستم BakerySwap است. به ارائه‌دهندگان نقدینگی، توکن‌های BAKE پاداش داده می‌شود که می‌توانند برای کسب سهمی از کارمزدهای معاملاتی BakerySwap و شرکت در رای‌گیری به عنوان بخشی از فرآیند حاکمیت BakerySwap استفاده شوند.

بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای معامله در سهام BakeryToken در حال حاضر Binance، MEXC، CoinTiger، BingX و KuCoin هستند.

BakerySwap یک پروتکل بازارسازی خودکار غیرمتمرکز (AMM) بر اساس زنجیره هوشمند Binance (BSC) است. توکن BAKE یک نشانه بومی راهبری BEP-20 بر روی پلتفرم است.

کاربران می‌توانند با ارائه نقدینگی در BakerySwap، توکن‌های BAKE را کسب کنند و دارندگان BAKE می‌توانند از توکن‌های خود برای رأی‌دهی حاکمیتی و دریافت سود سهام کارمزد تراکنش استفاده کنند.

بنیانگذاران BakeryToken چه کسانی هستند؟

تیم پشتیبان BakeryToken یک گروه ناشناس از توسعه دهندگان است که به آینده سازمان های مستقل غیرمتمرکز (DAO) اعتقاد دارند.

چه چیزی BakeryToken را منحصر به فرد می کند؟

Bakery Swap روی زنجیره هوشمند Binance اجرا می شود. انتظار می رود استخر BAKE-BNB در مقایسه با سایر استخرها ده برابر پاداش ارائه کند.

BakerySwap، یک AMM مبتنی بر زنجیره هوشمند Binance، استخرهای نقدینگی را برای آلتکوین‌هایی مانند LINK، DOT و موارد دیگر ارائه می‌کند. از طریق استخرهای نقدینگی اولیه کار می کند. BakerySwap دو نوع استخر نقدینگی دارد: با پاداش BAKE و بدون آنها. این امر به منظور تسهیل در ایجاد استخرهای نقدینگی جدید توسط جامعه انجام می شود.

فقط استخرهای تعیین شده پاداش BAKE خواهند داشت. ضریب پاداش برای هر کدام بر اساس ارزشی که برای دارندگان BAKE ارائه می‌کنند متفاوت است.

BakerySwap  مقدار 0.30٪ کارمزد را برای همه سوآپ ها و معاملات دریافت می کند که 0.25٪ آن به ارائه دهندگان نقدینگی تعلق می گیرد سپس به ارائه دهندگان نقدینگی توکن های استخر نقدینگی داده می شود که نشان دهنده سهم آنها از هر استخر است. از طریق این توکن ها، آنها می توانند بخشی از کارمزدهایی را که در هنگام حذف نقدینگی در استخرها جمع آوری می شود، به دست آورند. سپس ارائه‌دهندگان نقدینگی می‌توانند توکن‌های Bakery LP را برای پرورش جوایز توکن BAKE به اشتراک بگذارند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی