کد خبر: ۲۷۹۷۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۵

فاش شدن مشخصات دوربین گوشی گلکسی زد فولد 4

مشخصات دوربین گلکسی زد فولد 4 سامسونگ فاش شد، گفته می‌شود دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است.

مریم سوملایر

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی Samsung Galaxy Z Fold 4مدتی است که در اخبار بوده و انتظار می رود عرضه آن در کنار Galaxy Z Flip 4 در آگوست 2022 اتفاق بیفتد. گزارش جدید حاکی از آن است که جدیدترین پرچمدار تاشو این غول کره جنوبی دارای یک صفحه نمایش خوب است. بر اساس این گزارش، این گوشی مجهز به دوربین سه گانه در قسمت پشتی خواهد بود. همچنین گفته می شود دوربین اصلی این گوشی تا حدودی شبیه به دوربین های سری گلکسی اس 22 سامسونگ است.

طبق توییتی که Ice Universe منتشر کرده است، سامسونگ گلکسی زد فولد 4 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی با لنز زوم اپتیکال 3 برابر خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که این گوشی در مقایسه با سری گلکسی اس 22 سامسونگ دارای حسگر وضوح بالاتری است. در همان زمان، منبع اطلاعاتی همچنین از طریق توییت دیگری ادعا کرد که دوربین تله فوتو در Samsung Galaxy Z Fold 4 با لنز زوم اپتیکال 3 برابر تا کنون بهتر از Samsung Galaxy S22 Ultra است که دارای زوم اپتیکال 10 برابری است. لنز تله فوتو پریسکوپ آن با سنسور 10 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 3 برابر با لنز تله فوتو که با سنسور 10 مگاپیکسلی نیز جفت شده است.

مشخصات Samsung Galaxy Z Fold 4 (شایعه شده)

اگرچه اطلاعات زیادی در مورد مشخصات این گوشی هوشمند تاشو فاش نشده است، اما در گذشته اطلاعاتی در مورد عملکرد بهبود یافته، دوربین عقب و ظرفیت باتری آن منتشر شده است. گزارشی که ماه گذشته منتشر شد همچنین حاکی از آن بود که گلکسی زد فولد 4 دارای سنسور تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر خواهد بود.

علاوه بر این، سامسونگ گلکسی زد فولد 4 نیز ماه گذشته به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز شده بود، اما اکنون اگر Ice Universe درست گفته باشد، اشتباه به نظر می رسد. گزارش دیگری اخیراً حاکی از آن است که این گوشی هوشمند جدید تاشو می تواند با قلم S Pen عرضه شود که گفته می شود در چندین منطقه اروپا و آسیا در دست تولید انبوه است. با این حال، از سوی دیگر، افشای اخیر نشان می‌دهد که سامسونگ گلکسی زد فولد 4 ممکن است اسلات داخلی S Pen را از دست بدهد. همین گزارش همچنین ادعا می کند که گوشی سامسونگ وزن سبک تری نسبت به مدل قبلی خود دارد.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی