کد خبر: ۲۷۹۸۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

بار دیگر نرم افزار آیفون خود را به روز کنید

شرکت اپل iOS 15.5، iPadOS 15.5 را با بهبودهایی برای Apple Cash و Podcasts منتشر کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، اپل روز دوشنبه iOS 15.5 را برای آیفون و iPadOS 15.5 را برای iPad منتشر کرد. به‌روزرسانی‌ها ویژگی‌های جدید زیادی را شامل نمی‌شوند. با این حال، ایده خوبی است که به‌روزرسانی را نصب کنید تا آخرین نرم‌افزار را اجرا ‌کنید، که معمولاً دارای سایر رفع اشکالات و پیشرفت‌های امنیتی است که کاملاً تغییرات را ایجاد نمی‌کند.

اپلیکیشن پادکست اپل اکنون در مدیریت فضای ذخیره‌سازی و حفظ یا خلاص شدن از شر قسمت‌های پادکست قدیمی بهتر است و در نهایت، کاربران HomeKit مشکلات کمتری را در مورد اتوماسیون‌های خانگی مشاهده می‌کنند که وقتی افراد به خانه می‌آیند یا خارج می‌شوند، ایجاد می‌شوند.

اپل علاوه بر آپدیت های آیفون و آیپد، WatchOS 8.6 را نیز منتشر کرد. به‌روزرسانی شامل اضافه شدن پشتیبانی از برنامه ECG است و اعلان‌های ضربان قلب نامنظم اکنون در مکزیک اجرا می‌شوند.

MacOS 12.4 نیز روز دوشنبه منتشر شد و با پشتیبانی از ویژگی جدید ذخیره‌سازی پادکست که آیفون دریافت کرد و اصلاحاتی برای نمایشگر استودیو اپل و دوربین داخلی آن، به همراه داشت. به طور خاص، تغییرات به این شرح است: "پشتیبانی از Firmware Update 15.5، در دسترس به عنوان یک به روز رسانی جداگانه، تنظیم دوربین، از جمله کاهش نویز، کنتراست و کادربندی بهبود یافته.

اپل هنوز صفحه امنیتی خود را به‌روزرسانی نکرده است تا آسیب‌پذیری‌هایی را که ممکن است در به‌روزرسانی‌های روز دوشنبه برطرف شده باشد فهرست کند.

برچسب ها: آیفون اپل iOS 15.5
ارسال نظرات
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی