کد خبر: ۲۸۰۳۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

رویداد روز هوش مصنوعی تسلا در ماه آگوست برگزار خواهد شد

به نظر می‌رسد تمرکز تسلا در رویداد هوش مصنوعی متمرکز بر فناوری خودرو خودران باشد.

رئیس ارشد شرکت تسلا، ایلان ماسک، روز سه‌شنبه گفت این سازنده خودرو‌های الکتریکی روز هوش مصنوعی خود را در ۱۹ آگوست میزبانی می‌کند و این شرکت احتمالاً برنامه‌های خود را برای تنظیم دقیق فناوری خودران خود گسترش می‌دهد.

به گزارش رویترز، این میلیاردر در توییتی گفت: "هدف از روز هوش مصنوعی متقاعد کردن استعداد‌های بزرگ هوش مصنوعی/نرم افزار/تراشه برای پیوستن به تسلا است. " استفاده از هوش مصنوعی در خودرو‌های خودران بحث‌هایی را در مورد مسائل ایمنی برانگیخته است، اما ماسک اغلب ادعا می‌کند که چنین وسایل نقلیه‌ای بسیار ایمن‌تر از خودرو‌هایی هستند که توسط انسان هدایت می‌شوند.

رویداد روز هوش مصنوعی تسلا

تسلا در حال توسعه نرم‌افزاری برای خودرو‌های خود است که بدون دخالت یا نظارت انسان رانندگی کنند، اما سیستم کامل خودران (FSD) آن در حال حاضر به نظارت انسانی نیاز دارد و قرار نیست بدون راننده پشت فرمان کار کند. این شرکت اولین روز هوش مصنوعی خود را در آگوست سال گذشته و روز باتری را در سپتامبر ۲۰۲۰ برگزار کرد که در آن درباره آینده فناوری باتری صحبت کرد.

سرمایه گذاران و تحلیلگران از نزدیک رویداد‌های متمرکز بر فناوری را تماشا می‌کنند که در آن شرکت‌ها عمیق‌تر در پروژه‌های خود غوطه ور می‌شوند و معمولاً به روز رسانی‌های دقیق در مورد اهداف و جدول زمانی عرضه ارائه می‌کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
وبگردی